Ένα δραματικό τέλος μας επιφύλασσε το αδιάφορο κατά τ΄ άλλα Ράλλυ Καταλονίας. Με τον S. Ogier να περνά στην κορυφή από την πρώτη ημέρα του αγώνα και τον μοναδικό άνθρωπο που θα μπορούσε να αμφισβητήσει την απόλυτη κυριαρχία του (βλέπε J. Latvala) να έχει έξοδο, χάνοντας οριστικά την επαφή του με τον Αλσατό, ο αγώνας πήρε διαδικαστικό χαρακτήρα.
Ο S. Ogier μπήκες στις ειδικές διαδρομές της τρίτης και τελευταίας ημέρας με μια διαφορά 54 δευτερολέπτων από τον δεύτερο J. Latvala, o οποίος κατάφερε να επιστρέψει μέσα στην πρώτη τριάδα αφήνοντας πίσω του τον τρίτο Polo WRC του A. Mikkelsen.
Τα βλέμματα όλων στράφηκαν στη μάχη που έδιναν οι δύο οδηγοί της VW για τη δεύτερη θέση, καθώς κανείς δεν πίστευε ότι ο S. Ogier θα μπορούσε να χάσει το προβάδισμα του ενός λεπτού και ταυτόχρονα τη νίκη.
Παρόλα αυτά στην τελευταία ειδική διαδρομή ο Αλσατός έκανε το λάθος, χτυπώντας στις μπαριέρες και χάνοντας έναν τροχό, εγκαταλείποντας τον αγώνα.
Την εγκατάλειψη του S. Ogier εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο A. Mikkelsen. Ο Δανός κατέκτησε στο Ράλλυ Καταλονίας την πρώτη νίκη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, καθώς νωρίτερα είχε βρεθεί μπροστά από τον J. Latvala, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο D. Sordo με το Ηyundai i20 WRC, αφήνοντας τα δύο Citroen DS3 των Ostberg και Μeeke στην τέταρτη και την πέμπτη θέση αντιστοίχως.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Ο S. Ogier μπήκες στις ειδικές διαδρομές της τρίτης και τελευταίας ημέρας με μια διαφορά 54 δευτερολέπτων από τον δεύτερο J. Latvala, o οποίος κατάφερε να επιστρέψει μέσα στην πρώτη τριάδα αφήνοντας πίσω του τον τρίτο Polo WRC του A. Mikkelsen.
Τα βλέμματα όλων στράφηκαν στη μάχη που έδιναν οι δύο οδηγοί της VW για τη δεύτερη θέση, καθώς κανείς δεν πίστευε ότι ο S. Ogier θα μπορούσε να χάσει το προβάδισμα του ενός λεπτού και ταυτόχρονα τη νίκη.
Παρόλα αυτά στην τελευταία ειδική διαδρομή ο Αλσατός έκανε το λάθος, χτυπώντας στις μπαριέρες και χάνοντας έναν τροχό, εγκαταλείποντας τον αγώνα.
Την εγκατάλειψη του S. Ogier εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο A. Mikkelsen. Ο Δανός κατέκτησε στο Ράλλυ Καταλονίας την πρώτη νίκη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, καθώς νωρίτερα είχε βρεθεί μπροστά από τον J. Latvala, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο D. Sordo με το Ηyundai i20 WRC, αφήνοντας τα δύο Citroen DS3 των Ostberg και Μeeke στην τέταρτη και την πέμπτη θέση αντιστοίχως.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια