Μέσα στα επόμενα 35 χρόνια η Toyota σκοπεύει να έχει ολοκληρώσει τη σταδιακή κατάργηση των παραδοσιακών οχημάτων που κινούνται με βενζίνη από τη γραμμή προϊόντων της.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο παρουσίασε ένα γενικό σχέδιο σύμφωνα με το οποίο η Toyota θα παράγει αποκλειστικά οχήματα εναλλακτικών καυσίμων έως το 2050.
Αυτή τη στιγμή, τα βενζινοκίνητα οχήματα αντιπροσωπεύουν περίπου το 85 τοις εκατό της ετήσιας παραγωγής της Toyota.
Σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο, η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει σημαντικά την παραγωγή υβριδικών οχημάτων και αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών. Μέχρι το 2020, η Toyota ελπίζει σε πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίου υβριδικών οχημάτων, καθώς και 30.000 οχημάτων κυψελών καυσίμου, σε ετήσια βάση.
Ο ιαπωνικός κολοσσός προτίθεται επίσης να ξεκινήσει την πώληση λεωφορείων κυψελών καυσίμου το 2017, σε πρώτη φάση αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας.
Ο στόχος, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, είναι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όλων των νέων οχημάτων έως το 2020 να βρίσκονται 22 τοις εκατό κάτω από τα αντίστοιχα επίπεδα του 2010, και τελικά, μέχρι το 2050, να σημείωσουν μείωση κατά 90 τοις εκατό.
Η Toyota έχει προγραμματίσει την κυκλοφορία του μοντέλου κυψελών καυσίμου Mirai στην Ιαπωνία αργότερα αυτό το έτος, με την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες να ακολουθούν.
Το Mirai φέρεται να καλύπτει περισσότερα από 450 χιλιόμετρα με μία πλήρη δεξαμενή υδρογόνου, ενώ ο πλήρης ανεφοδιασμός του διαρκεί μόνο λίγα λεπτά.
Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει διαθέσει ελεύθερα 5.680 διπλώματα ευρεσιτεχνίας κυψελών καυσίμου σε άλλους κατασκευαστές, με την ελπίδα να ενισχυθεί η ανάπτυξη και η καινοτομία της νέας τεχνολογίας
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο παρουσίασε ένα γενικό σχέδιο σύμφωνα με το οποίο η Toyota θα παράγει αποκλειστικά οχήματα εναλλακτικών καυσίμων έως το 2050.
Αυτή τη στιγμή, τα βενζινοκίνητα οχήματα αντιπροσωπεύουν περίπου το 85 τοις εκατό της ετήσιας παραγωγής της Toyota.
Σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο, η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει σημαντικά την παραγωγή υβριδικών οχημάτων και αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών. Μέχρι το 2020, η Toyota ελπίζει σε πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίου υβριδικών οχημάτων, καθώς και 30.000 οχημάτων κυψελών καυσίμου, σε ετήσια βάση.
Ο ιαπωνικός κολοσσός προτίθεται επίσης να ξεκινήσει την πώληση λεωφορείων κυψελών καυσίμου το 2017, σε πρώτη φάση αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας.
Ο στόχος, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, είναι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όλων των νέων οχημάτων έως το 2020 να βρίσκονται 22 τοις εκατό κάτω από τα αντίστοιχα επίπεδα του 2010, και τελικά, μέχρι το 2050, να σημείωσουν μείωση κατά 90 τοις εκατό.
Η Toyota έχει προγραμματίσει την κυκλοφορία του μοντέλου κυψελών καυσίμου Mirai στην Ιαπωνία αργότερα αυτό το έτος, με την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες να ακολουθούν.
Το Mirai φέρεται να καλύπτει περισσότερα από 450 χιλιόμετρα με μία πλήρη δεξαμενή υδρογόνου, ενώ ο πλήρης ανεφοδιασμός του διαρκεί μόνο λίγα λεπτά.
Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει διαθέσει ελεύθερα 5.680 διπλώματα ευρεσιτεχνίας κυψελών καυσίμου σε άλλους κατασκευαστές, με την ελπίδα να ενισχυθεί η ανάπτυξη και η καινοτομία της νέας τεχνολογίας
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια