Η Pirelli προσθέτει στην γκάμα της ένα νέο ελαστικό που σχεδιάστηκε για όλο το χρόνο, ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών και το οποίο υπόσχεται υψηλότερη ασφάλεια σε κάθε επιφάνεια σε συνάρτηση και με την παρουσία της τεχνολογίας Seal Inside που το επισκευάζει αυτόματα σε περίπτωση διάτρησης.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις της Pirelli, το Cinturato All Season, όπως ονομάζεται είναι το μοναδικό aftermarket ελαστικό του είδους του με την συγκεκριμένη τεχνολογία αυτοεπισκευής.
Τη συγκεκριμένη δυνατότητα του νέου ελαστικού εξασφαλίζει η παρουσία στεγανοποιητικού υλικού το οποίο βρίσκεται περιβεβλημένο σε προστατευτικό φιλμ στο εσωτερικό του Cinturato All Season και το οποίο σε περίπτωση διάτρησης από αντικείμενο διαμέτρου έως και 4 χλστ. ακινητοποιεί το ξένο σώμα στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας την οποιαδήποτε διαρροή αέρα και κατ΄επέκταση την απώλεια πίεσης.
Σημειώνεται ότι τα ελαστικά τεχνολογίας Seal Inside μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιονδήποτε τύπο οχήματος καθώς δεν προϋποθέτουν ειδικές ζάντες ή σύστημα παρακολούθησης πίεσης.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες συστάσεις του νέου ελαστικού η Pirelli περιγράφει το νέο Cinturato All Season ως ιδανικό για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πόλης που ζουν στην πόλη και εκ των πραγμάτων δεν εκτίθενται σε ακραία καιρικά φαινόμενα, δεν διανύουν τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων χρόνο ούτε και δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις επιδόσεις.
Έτσι, το Cinturato All Season είναι σχεδιασμένο για μοντέλα νέας γενιάς, με μικρούς και μεσαίους κινητήρες, ενώ σε ό,τι αφορά τις επιλογές διατίθεται σε εκδοχές 15, 16 και 17 ιντσών ενώ μέχρι τα τέλη του 2015, θα υπάρχουν 21 διαφορετικές δυνατότητες σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιαίτερες προδιαγραφές του, η χάραξη του πέλματος στο Cinturato All Season έχει σχεδιαστεί προκειμένου να βελτιστοποιεί την αποβολή νερού μέσω δύο φαρδιών, διαμηκών και εγκάρσιων καναλιών, μειώνοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης, ενώ συμβάλλει και στην μείωση του θορύβου.
Παράλληλα χάρη στην τεχνολογία τρισδιάστατων σχισμών του 3D sipe, το πέλμα του ελαστικού μπορεί να ανταποκριθεί τόσο σε στεγνές όσο και σε βρεγμένες επιφάνειες, βελτιστοποιώντας τις επιδόσεις στο φρενάρισμα και στις στροφές και διασφαλίζοντας ομοιόμορφη φθορά, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής του.
Η χάραξη του του εξασφαλίζει επίσης ιδιαίτερες επιδόσεις σε χιονισμένες επιφάνειες και όχι μόνο, όπως υποδηλώνει η παρουσία της ένδειξης Mud+Snow που εγγυάται απόλυτη ασφάλεια σε χειμερινές συνθήκες.
Επίσης χάρη στην τεχνολογία Full Silica, η γόμα, σύμφωνα με τις συστάσεις της Pirelli μπορεί να συμπεριφέρεται άριστα σε όλο το εύρος θερμοκρασιών και καιρικών συνθηκών, μεγιστοποιώντας την ικανότητα διαχείρισης θερμικών φορτίων του ελαστικού.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις της Pirelli, το Cinturato All Season, όπως ονομάζεται είναι το μοναδικό aftermarket ελαστικό του είδους του με την συγκεκριμένη τεχνολογία αυτοεπισκευής.
Τη συγκεκριμένη δυνατότητα του νέου ελαστικού εξασφαλίζει η παρουσία στεγανοποιητικού υλικού το οποίο βρίσκεται περιβεβλημένο σε προστατευτικό φιλμ στο εσωτερικό του Cinturato All Season και το οποίο σε περίπτωση διάτρησης από αντικείμενο διαμέτρου έως και 4 χλστ. ακινητοποιεί το ξένο σώμα στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας την οποιαδήποτε διαρροή αέρα και κατ΄επέκταση την απώλεια πίεσης.
Σημειώνεται ότι τα ελαστικά τεχνολογίας Seal Inside μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιονδήποτε τύπο οχήματος καθώς δεν προϋποθέτουν ειδικές ζάντες ή σύστημα παρακολούθησης πίεσης.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες συστάσεις του νέου ελαστικού η Pirelli περιγράφει το νέο Cinturato All Season ως ιδανικό για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πόλης που ζουν στην πόλη και εκ των πραγμάτων δεν εκτίθενται σε ακραία καιρικά φαινόμενα, δεν διανύουν τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων χρόνο ούτε και δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις επιδόσεις.
Έτσι, το Cinturato All Season είναι σχεδιασμένο για μοντέλα νέας γενιάς, με μικρούς και μεσαίους κινητήρες, ενώ σε ό,τι αφορά τις επιλογές διατίθεται σε εκδοχές 15, 16 και 17 ιντσών ενώ μέχρι τα τέλη του 2015, θα υπάρχουν 21 διαφορετικές δυνατότητες σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιαίτερες προδιαγραφές του, η χάραξη του πέλματος στο Cinturato All Season έχει σχεδιαστεί προκειμένου να βελτιστοποιεί την αποβολή νερού μέσω δύο φαρδιών, διαμηκών και εγκάρσιων καναλιών, μειώνοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης, ενώ συμβάλλει και στην μείωση του θορύβου.
Παράλληλα χάρη στην τεχνολογία τρισδιάστατων σχισμών του 3D sipe, το πέλμα του ελαστικού μπορεί να ανταποκριθεί τόσο σε στεγνές όσο και σε βρεγμένες επιφάνειες, βελτιστοποιώντας τις επιδόσεις στο φρενάρισμα και στις στροφές και διασφαλίζοντας ομοιόμορφη φθορά, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής του.
Η χάραξη του του εξασφαλίζει επίσης ιδιαίτερες επιδόσεις σε χιονισμένες επιφάνειες και όχι μόνο, όπως υποδηλώνει η παρουσία της ένδειξης Mud+Snow που εγγυάται απόλυτη ασφάλεια σε χειμερινές συνθήκες.
Επίσης χάρη στην τεχνολογία Full Silica, η γόμα, σύμφωνα με τις συστάσεις της Pirelli μπορεί να συμπεριφέρεται άριστα σε όλο το εύρος θερμοκρασιών και καιρικών συνθηκών, μεγιστοποιώντας την ικανότητα διαχείρισης θερμικών φορτίων του ελαστικού.
auto.in.gr
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια