Την έβδομη νίκη της φετινής σεζόν και παράλληλα τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ πανηγύρισε στην Αυστραλία ο S. Ogier, αφήνοντας για μια ακόμα φορά τον J. Latvala στη δεύτερη θέση.
Μπαίνοντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, ο S. Ogier βρέθηκε έως και την 8η θέση, ωστόσο, κατά τη διάρκεια της ημέρας κατάφερε να ανακάμψει και να βρεθεί πίσω από τους K. Meeke και J. Latvala που μάχονταν για την κορυφή.
Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε το απόγευμα της Παρασκευής, ο S. Ogier κατάφερε να πιάσει κορυφή μετά τις πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα, όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος κατακτώντας μια νίκη που του εξασφάλισε και μαθηματικά τον τρίτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του.
Αν και ο J. Latvala προσπάθησε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Αλσατού, δεν κατάφερε να ανακτήσει την πρωτοπορία του αγώνα, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση μπροστά από τον K. Meeke και το Citroen DS3.
Παρά το γεγονός ότι ο Βρετανός οδηγός της Citroen διατηρήθηκε έως και το πρωί του Σαββάτου στην κορυφή, δεν κατάφερε να κρατηθεί εκεί χάνοντας την ευκαιρία να διπλασιάσει τις νίκες του τη φετινή σεζόν.
Επιτυχία, παρόλα, αυτά μπορεί να θεωρηθεί η παρουσία του στο βάθρο, μια και ακριβώς πίσω, σε απόσταση μόλις έξι δευτερολέπτων, βρέθηκε το τρίτο VW Polo R WRC με τον Α. Μikkelsen στο αριστερό του κάθισμα.
Να σημειώσουμε ότι ο S. Ogier κέρδισε εκτός των άλλων και την powerstage του Ράλλυ Αυστραλίας, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα.
Αποτελέσματα Ράλλυ Αυστραλίας 2015
Μπαίνοντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, ο S. Ogier βρέθηκε έως και την 8η θέση, ωστόσο, κατά τη διάρκεια της ημέρας κατάφερε να ανακάμψει και να βρεθεί πίσω από τους K. Meeke και J. Latvala που μάχονταν για την κορυφή.
Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε το απόγευμα της Παρασκευής, ο S. Ogier κατάφερε να πιάσει κορυφή μετά τις πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα, όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος κατακτώντας μια νίκη που του εξασφάλισε και μαθηματικά τον τρίτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του.
Αν και ο J. Latvala προσπάθησε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Αλσατού, δεν κατάφερε να ανακτήσει την πρωτοπορία του αγώνα, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση μπροστά από τον K. Meeke και το Citroen DS3.
Παρά το γεγονός ότι ο Βρετανός οδηγός της Citroen διατηρήθηκε έως και το πρωί του Σαββάτου στην κορυφή, δεν κατάφερε να κρατηθεί εκεί χάνοντας την ευκαιρία να διπλασιάσει τις νίκες του τη φετινή σεζόν.
Επιτυχία, παρόλα, αυτά μπορεί να θεωρηθεί η παρουσία του στο βάθρο, μια και ακριβώς πίσω, σε απόσταση μόλις έξι δευτερολέπτων, βρέθηκε το τρίτο VW Polo R WRC με τον Α. Μikkelsen στο αριστερό του κάθισμα.
Να σημειώσουμε ότι ο S. Ogier κέρδισε εκτός των άλλων και την powerstage του Ράλλυ Αυστραλίας, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον αγώνα.
Αποτελέσματα Ράλλυ Αυστραλίας 2015
1 | Sebastien Ogier | Volkswagen Motorsport | 2h59m16.4s |
2 | Jari-Matti Latvala | Volkswagen Motorsport | 12.3s |
3 | Kris Meeke | Citroen Total Abu Dhabi WRT | 32.6s |
4 | Andreas Mikkelsen | Volkswagen Motorsport II | 38.5s |
5 | Hayden Paddon | Hyundai Motorsport | 55.1s |
6 | Ott Tanak | M-Sport World Rally Team | 1m38.0s |
7 | Thierry Neuville | Hyundai Motorsport | 2m08.3s |
8 | Dani Sordo | Hyundai Motorsport N | 2m15.2s |
9 | Elfyn Evans | M-Sport World Rally Team | 4m33.7s |
10 | Nasser Al-Attiyah | 11m46.5s |
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια