Το χρώμα στην κορυφή άλλαξε, τρεις Ε.Δ. πριν το τέλος της 3ης μέρας, τη μεγαλύτερη σε ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος από το 2002.
Ο Πάντον έκανε ένα τετ-α-κε και το φλερτ με την κορυφή τελείωσε εκεί.
Ο Οζιέ πέρασε μπροστά και βγήκε χωρίς προβλήματα στην τελευταία Ε.Δ. της 3η μέρας μήκους 42,22 χλμ. τη στιγμή που οι άλλες διεκδικητές Πάντον, Όστμπεργκ, Λάτβαλα, είχαν κλαταρίσματα και σπασμένα αμορτισέρ.
Έδειξε την κλάση του πίσω από το τιμόνι ο Γάλλος, σε αυτή τη δύσκολη Ε.Δ. οδηγώντας γρήγορα αλλά χωρίς να «βγάλει» ζημιά στο αυτοκίνητο.
Ο Γάλλος στις Ε.Δ. είναι μια κλάση πάνω από όλους, στις Ε.Δ., γιατί έξω από τις Ε.Δ. και ειδικά όταν χάνει μας θυμίζει έναν άλλο Γάλλο (Λεμπ το όνομά του) που δεν μπορούσε να το χωνέψει αυτό.
Με διαφορές λοιπόν να έχουν «ξεφύγει, καθώς από τον δεύτερο Πάντον είναι στα 2.13.6 από τον τρίτο Όστμπεργκ 3.25.5 και από τον τέταρτο Νεβίλ 3.57.0 και να έχουν απομείνει 4 Ε.Δ. συνολικού μήκους 52 χλμ. περίπου η υπόθεση νίκη, δύσκολα θα ξεφύγει από τα χέρια των Οζιέ-Ινγκρασιά-VW Polo WRC.
Αν και στους αγώνες όλα τελειώνουν στη ράμπα.
motori.gr
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια