Από το τρέχον σχολικό έτος, η βαθμολογία
των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται για την
εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ανακοίνωσε και επίσημα το
υπουργείο Παιδείας.
Ακόμα, επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος 9,5 και αναστέλλεται το μέτρο της Τράπεζας Θεμάτων.
Παγώνει επίσης η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Το υπουργείο ανακοίνωσε ότι «προτίθεται να προτείνει» τα παραπάνω μέτρα στον πρωθυπουργό προκειμένου να τα περιλάβει στις προγραμματικές δηλώσεις του.
«Μέχρι ολόκληρο το σύστημα εισαγωγής να μελετηθεί με νηφαλιότητα και σε βάθος, η βαθμολογία των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το αιτούμενο σύστημα εισαγωγής θα προκύψει μετά από ευρύ και οργανωμένο διάλογο και τη συνδρομή όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία και των φορέων τους» αναφέρει το υπουργείο στην ανακοίνωσή του.
Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α και της Β Λυκείου θα επιλέγονται αποκλειστικά από την διδαχθείσα ύλη, ενώ οι καθηγητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν την Τράπεζα Θεμάτων συμβουλευτικά.
Ως προς την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, το υπουργείο επισημαίνει ότι η αποτίμηση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου είναι απαραίτητη και οφείλει να διεξάγεται με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο.
Δεδομένου όμως ότι «οι τρέχουσες διαδικασίες "αξιολόγησης" δεν υπηρετούν τον εν λόγω σκοπό, αυτές αναστέλλονται προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες».
Ακόμα, επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος 9,5 και αναστέλλεται το μέτρο της Τράπεζας Θεμάτων.
Παγώνει επίσης η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Το υπουργείο ανακοίνωσε ότι «προτίθεται να προτείνει» τα παραπάνω μέτρα στον πρωθυπουργό προκειμένου να τα περιλάβει στις προγραμματικές δηλώσεις του.
«Μέχρι ολόκληρο το σύστημα εισαγωγής να μελετηθεί με νηφαλιότητα και σε βάθος, η βαθμολογία των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το αιτούμενο σύστημα εισαγωγής θα προκύψει μετά από ευρύ και οργανωμένο διάλογο και τη συνδρομή όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία και των φορέων τους» αναφέρει το υπουργείο στην ανακοίνωσή του.
Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων της Α και της Β Λυκείου θα επιλέγονται αποκλειστικά από την διδαχθείσα ύλη, ενώ οι καθηγητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν την Τράπεζα Θεμάτων συμβουλευτικά.
Ως προς την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, το υπουργείο επισημαίνει ότι η αποτίμηση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου είναι απαραίτητη και οφείλει να διεξάγεται με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο.
Δεδομένου όμως ότι «οι τρέχουσες διαδικασίες "αξιολόγησης" δεν υπηρετούν τον εν λόγω σκοπό, αυτές αναστέλλονται προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
0 Σχόλια