Την καλύτερη δυνατή αρχή έκανε ο Παγκόσμιος
Πρωταθλητής του 2013 και 2014 S. Ogier, κατακτώντας με ευκολία το Ράλλυ
Monte Carlo με το οποίο και άνοιξε η νέα αγωνιστική σεζόν.
O S. Ogier έμεινε αρκετά πίσω στις πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα, ωστόσο, πριν το τέλος της δεύτερης ημέρας κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης, έχοντας μάλιστα απαλλαγεί από της απειλή του S. Loeb.
Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κινήθηκε σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς ρυθμούς, εκμεταλλευόμενος μεταξύ άλλων και τη σειρά εκκίνησης, μέχρι ένα λάθος στην όγδοη ειδική διαδρομή να του στερήσει τη δυνατότητα διεκδίκησης την πρώτη θέση.
Άτυχος στάθηκε και ο R. Kubica, καθώς με το καλημέρα ο Πολωνός αντιμετώπισε προβλήματα με το ηλεκτρικό κύκλωμα του Ford Fiesta RS WRC, χάνοντας αρκετό χρόνο.
Ο R. Kubica πίεσε την δεύτερη και την τρίτη ημέρα του αγώνα, κερδίζοντας αρκετές ειδικές διαδρομές, ωστόσο, ένα ακόμα πρόβλημα, στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, τον οδήγησε στην οριστική εγκατάλειψη.
Τον θρίαμβο της VW ολοκλήρωσαν οι J. Latvala και Α. Μikkelsen τερματίζοντας στη δεύτερη και την τρίτη θέση αντιστοίχως.
Πίσω από τα τρία VW Polo R WRC τερμάτισε ο M. Ostberg με Citroen DS3, ενώ στην πέμπτη και την έκτη θέση βρέθηκαν τα Hyundai i20 των Τ. Neuville και D. Sordo.
Τους βαθμούς της 8ης θέσης εξασφάλισε για τη Citroen ο S. Loeb, την ίδια στιγμή που o ομόσταυλός του, K. Meeke, συμπλήρωνε την βαθμολογούμενη δεκάδα του Ράλλυ Monte Carlo.
O S. Ogier έμεινε αρκετά πίσω στις πρώτες ειδικές διαδρομές του αγώνα, ωστόσο, πριν το τέλος της δεύτερης ημέρας κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης, έχοντας μάλιστα απαλλαγεί από της απειλή του S. Loeb.
Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κινήθηκε σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς ρυθμούς, εκμεταλλευόμενος μεταξύ άλλων και τη σειρά εκκίνησης, μέχρι ένα λάθος στην όγδοη ειδική διαδρομή να του στερήσει τη δυνατότητα διεκδίκησης την πρώτη θέση.
Άτυχος στάθηκε και ο R. Kubica, καθώς με το καλημέρα ο Πολωνός αντιμετώπισε προβλήματα με το ηλεκτρικό κύκλωμα του Ford Fiesta RS WRC, χάνοντας αρκετό χρόνο.
Ο R. Kubica πίεσε την δεύτερη και την τρίτη ημέρα του αγώνα, κερδίζοντας αρκετές ειδικές διαδρομές, ωστόσο, ένα ακόμα πρόβλημα, στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, τον οδήγησε στην οριστική εγκατάλειψη.
Τον θρίαμβο της VW ολοκλήρωσαν οι J. Latvala και Α. Μikkelsen τερματίζοντας στη δεύτερη και την τρίτη θέση αντιστοίχως.
Πίσω από τα τρία VW Polo R WRC τερμάτισε ο M. Ostberg με Citroen DS3, ενώ στην πέμπτη και την έκτη θέση βρέθηκαν τα Hyundai i20 των Τ. Neuville και D. Sordo.
Τους βαθμούς της 8ης θέσης εξασφάλισε για τη Citroen ο S. Loeb, την ίδια στιγμή που o ομόσταυλός του, K. Meeke, συμπλήρωνε την βαθμολογούμενη δεκάδα του Ράλλυ Monte Carlo.
1 | Sebastien Ogier | Volkswagen | 3h36m40.2s |
2 | Jari-Matti Latvala | Volkswagen | 58.0s |
3 | Andreas Mikkelsen | Volkswagen | 2m12.3s |
4 | Mads Ostberg | Citroen | 2m43.6s |
5 | Thierry Neuville | Hyundai | 3m12.1s |
6 | Daniel Sordo | Hyundai | 3m12.9s |
7 | Elfyn Evans | Ford | 5m23.7s |
8 | Sebastien Loeb | Citroen | 8m34.7s |
9 | Martin Prokop | Ford | 9m54.8s |
10 | Kris Meeke | Citroen | 10m55.6s |
0 Σχόλια