Όλα είναι έτοιμα για τη διεξαγωγή του αγώνα, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014 και συγκέντρωσε 57, υψηλού επιπέδου, συμμετοχές.
Η Start Line ολοκλήρωσε τις ετοιμασίες για τη διοργάνωση του 35ου Ράλλυ Παλάδιο, που αποτελεί τον 6ο και τελευταίο Γύρο τόσο του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου, όσο και του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων και έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί με επίκεντρο την Πάχη Μεγάρων, σε 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές (Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος, Πίσια-Σχοίνος, Νέος Άγιος Ιωάννης) μήκους 53,5 αγωνιστικών χιλιομέτρων, το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014.
Το γεγονός ότι οι Ειδικές Διαδρομές διαφοροποιούνται από αυτές περασμένων ετών συνιστά πρόκληση για τα 57 πληρώματα που δήλωσαν τελικά συμμετοχή στον αγώνα. Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, η εκκίνηση του 35ου Ράλλυ Παλάδιο θα δοθεί από την Πάχη Μεγάρων το πρωί του Σαββάτου 29 Νοεμβρίου 2014, στις 10.00. Έπειτα, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς το Λουτράκι για να αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή "Λουτράκι-Όσιος Πατάπιος" με μήκος 8,2 χιλιόμετρα, προτού βρεθούν στην κατηφορική Ειδική Διαδρομή "Πίσια-Σχοίνος", μήκους 10,4 χιλιομέτρων. Το πρώτο από τα δύο σκέλη του αγώνα, θα ολοκληρωθεί με την Ειδική Διαδρομή "Νέος Άγιος Ιωάννης", που έχει μήκος 8,4 χιλιόμετρα. Μετά από ανασυγκρότηση και επισκευές στην Πάχη Μεγάρων, τα πληρώματα θα επαναλάβουν τις 3 Ειδικές Διαδρομές, προτού το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο επιστρέψει στην Πάχη για τον τερματισμό, στις 15.54.
Ως προς τις συμμετοχές, τα 57 πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή διακρίνονται για την ποιότητά τους. Η πιο πολυπληθής κλάση του αγώνα είναι η Ν/2, η οποία εφοδιάζει τη λίστα συμμετεχόντων με 12 πληρώματα, γεγονός ιδιαίτερα θετικό, αφού η συγκεκριμένη κλάση είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές των αγώνων που διεξάγονται σε ασφάλτινο έδαφος. Μια ακόμη κλάση με πολλές συμμετοχές και μεγάλο ανταγωνισμό ενόψει είναι η Α/6, στην οποία εντάσσονται ακόμη 7 αυτοκίνητα, ενώ ένα αυτοκίνητο ανήκει στην Α/6S. Από αυτές τις δυο κλάσεις προέρχονται πολλά, ιδιαιτέρως γρήγορα πληρώματα που αξίζουν την προσοχή όσων βρεθούν στο βουνό την ημέρα του αγώνα. Φυσικά, το αλατοπίπερο είναι οι κλάσεις Α/8, Ν/4 και Ε/12 που εφοδιάζουν το 35ο Ράλλυ Παλάδιο με 4,6 και 4 συμμετοχές ακόμη και από τις οποίες, λογικά θα προκύψει και το πλήρωμα που θα κερδίσει τον αγώνα. Επιπρόσθετα, από τις υπόλοιπες κλάσεις η Α/7 και η Ε/11 συγκέντρωσαν αμφότερες από 4 συμμετοχές, ενώ η Ε/10 άλλες 3. Τέλος, μια κατηγορία που προσμετρά στον αγώνα στο πλαίσιο ξεχωριστού Πρωταθλήματος, αυτή των Ιστορικών Αυτοκινήτων, συγκέντρωσε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, 12 συμμετοχές.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως αρωγός στην καλύτερη δυνατή διοργάνωση του αγώνα από τη Start Line, είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση της περιοχής. Ενδεικτικές είναι άλλωστε, οι σχετικές δηλώσεις τόσο από τον Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων, κ. Γιώργο Γκιώνη όσο και από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Μεγαρέων, κ. Ηλία Μουσταΐρα, σχετικά με τον αγώνα που θα διεξαχθεί στην περιοχή τους.
35ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διοικητικός & Τεχνικός έλεγχος : Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014 (16.00-20.00), στο ΚΤΕΟ Ασπροπύργου “Check Point” (Έξοδος 4 Αττικής Οδού)
Ανακοίνωση πίνακα & ωράριο εκκινούντων: Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014, ώρα 21.00 (ΚΤΕΟ Ασπροπύργου)
Εκκίνηση: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 10.00 (Πάχη Μεγάρων)
Τερματισμός : Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 15.42 (Πάχη Μεγάρων)
Απονομή Επάθλων: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 19.00 (Café SWeLL, στον χώρο του τερματισμού)
29 Νοεμβρίου 2014 | |||||
ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ (Με την έγκριση της ΕΠΑ) | |||||
α/α | Νο | ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ / ΣΩΜΑΤΕΙΟ | ΠΛΗΡΩΜΑ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Ομ/Κλ |
1 | 1 | ΑΟΠ | ΚΑΡΠΑΝΟΣ Νίκος - ΚΑΡΠΑΝΟΣ Δημήτρης | MITSUBISHI Evo X | N/4 |
2 | 2 | ΑΣΜΑ | ΕΥΘΥΜΙΟΥ Μιχάλης - ΕΥΘΥΜΙΟΥ Παναγιώτης | FORD Escort WRC | EA/8 |
3 | 3 | ΑΣΣΟΑΑ - ΟΜΑΘ | ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΤΑΧΤΑΣ Ιωάννης | FORD Escort WRC | EE/12 |
4 | 4 | Ι. ΚΤΕΟ ΚΟΜΒΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ/ΑΣΣΟΑΑ | ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόριος - ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος | SUBARU Impreza WRX STi N12 | N/4 |
5 | 5 | ΑΛΑ | ΖΑΧΟΣ Νίκος - ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΗΣ Ηλίας | MITSUBISHI Evo IX | N/4 |
6 | 6 | ΑΟΚ | ΑΝΑΠΟΛΙΟΤΑΚΗΣ Γεώργιος - ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ Αλέξανδρος | SEAT Ibiza KC | A/8 |
7 | 7 | ΑΛΑΜΜ - ΑΣΜΑ | ΜΑΓΙΑΦΗΣ Αριστοτέλης - ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη | MITSUBISHI Evo IX | N/4 |
8 | 8 | OLKI SPORT RALLYING/ΑΛΑΚ | ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης | SUBARU Impreza WRX Sti | N/4 |
9 | 9 | ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ/ΑΣΜΑ | ΖΟΥΝΗΣ Γιάννης - ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ Μιχάλης | SUBARU Impreza WRX STi N12 | N/4 |
10 | 10 | ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ | ΚΑΛΑΪΤΖΙΑΝ Ιωάννης - ΚΑΛΟΓΗΡΑΤΟΥ Μαριάννα | RENAULT Clio Kit Car | A/8 |
11 | 11 | ΛΑΒ | ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ Αντώνιος - ΤΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος | OPEL Astra OPC | A/8 |
12 | 12 | ΑΣΣΟΑΑ - ΑΛΑ | ΤΡΟΒΑΣ Διονύσης - ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ Νικόλαος | BMW M3 | EE/12 |
13 | 14 | ΑΣΣΟΑΑ- START LINE | ΚΕΧΑΓΙΑΣ Γεώργιος - ΜΠΑΣΙΟΥΚΑΣ Βασίλειος | FORD Escort WRC | EE/12 |
14 | 15 | ΑΣΣΟΑΑ | ΠΛΕΣΣΑΣ Νίκος - ΚΑΨΑΛΗΣ Γιάννης | FORD Sierra Cosworth | EE/12 |
15 | 16 | ΑΟΚ | ΠΕΡΑΚΗΣ Ανδρέας - ΚΟΥΡΟΥΓΚΙΑΟΥΡΗΣ Κωνσταντίνος | PEUGEOT 206 XS Kit Car | A/6S |
16 | 17 | ΑΣΣΟΑΑ | ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Βασίλης - ΚΑΠΡΑΛΟΣ Δημήτρης | OPEL Astra | EA/7 |
17 | 18 | ΑΛΑΛ - ΑΛΦΑΛ | ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΖΗΚΑΣ Ηρακλής | SEAT Ibiza | EA/7 |
18 | 19 | START LINE | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Χρήστος - ΓΚΙΝΗΣ Δημήτριος | RENAULT Clio Williams | ΕΑ/7 |
19 | 20 | ΑΣΣΟΑΑ - ΑΛΑΛ | ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Χρήστος - ΑΓΓΕΛΗΣ Ηλίας | RENAULT Clio Ragnotti | A/7 |
20 | 21 | ΑΛΑ | ΖΑΧΟΣ Βασίλης - ΑΣΠΡΟΜΟΥΓΓΟΣ Βαγγέλης | CITROEN C2 R2 | A/6 |
21 | 22 | ΑΟΘ | ΖΑΧΟΣ Ευάγγελος - ΖΑΧΟΣ Σπύρος | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 |
22 | 23 | ΑΛΤ | ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ Χρίστος - ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ Δημοσθένης | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 |
23 | 24 | ΑΟΠ | ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ Ανδρέας - ΑΦΑΛΩΝΙΑΤΗΣ Μιχάλης | CITROEN Saxo VTS | A/6 |
24 | 25 | ΑΣΣΟΑΑ - ΑΛΑ | ΚΥΡΙΛΛΙΔΗΣ Κίμων - ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΟΣ Ευάγγελος | PEUGEOT 106 S16 | EA/6 |
25 | 26 | START LINE | ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ Ιωάννης - ΦΡΑΓΚΟΣ Μιχάλης | PEUGEOT 206 | A/6 |
26 | 27 | START LINE - ΑΛΑΚ | ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΗΣ Νικόλας - ΧΑΡΙΤΟΣ Λάμπρος | PEUGEOT 206 | A/6 |
27 | 28 | ΑΛΑΚ | ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος | FORD Escort RS2000 | EE/11 |
28 | 29 | ΑΟΠ | ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ Παντελής- ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Παναγιώτης | FORD Escort RS2000 | EE/11 |
29 | 30 | START LINE | ΙΕΡΕΜΙΑΣ Αλέξανδρος - ΚΟΝΤΟΣ Νίκος | ALFA ROMEO Giulia | ΕΕ/11 |
30 | 31 | START LINE | ΠΑΚΚΟΣ Φώτης - ΒΕΡΙΚΑΚΗ Ελένη | OPEL Manta | EE/11 |
31 | 32 | START LINE - ΑΣΣΟΑΑ | ΝΤΕΚΑΣ Γεώργιος - ΧΕΙΛΑΚΗΣ Φώτης | PEUGEOT 205 Μaxi | EE/10 |
32 | 33 | ΑΣΣΟΑΑ | ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ Δημήτρης - ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Στέλιος | PEUGEOT 205 | EE/10 |
33 | 34 | ΑΣΣΟΑΑ | ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ Κων/νος - ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ Γεώργιος | CITROEN AX | EE/10 |
34 | 35 | ΑΛΑ - ΑΛΑΚ | ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νίκος - ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος | CITROEN Saxo VTS | N/2 |
35 | 36 | ΑΣΜΑ - START LINE | ΚΥΡΙΑΖΗΣ Σωτήρης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος | CITROEN Saxo VTS | N/2 |
36 | 37 | ΑΣΣΟΑΑ | ΣΥΛΛΑΣ Γεώργιος - ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ Πηνελόπη | PEUGEOT 106 S16 | EN/2 |
37 | 38 | ΑΣΜΑ | ΝΙΚΑΣ Σπύρος - ΚΟΥΚΛΙΑΜΠΗΣ Παναγιώτης | CITROEN Saxo VTS | N/2 |
38 | 39 | ΑΣΜΑ | ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ Σωτήρης - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος | CITROEN Saxo VTS | N/2 |
39 | 40 | ΑΣΣΟΑΑ | ΣΥΛΛΑΣ Ιωάννης - ΒΙΓΚΟΣ Ανδρέας | CITROEN Saxo VTS | N/2 |
40 | 41 | START LINE | ΝΤΕΚΑΣ Κωνσταντίνος - ΜΠΑΡΚΟΝΙΚΟΣ Τέλης | CITROEN Saxo VTS | N/2 |
41 | 42 | START LINE | ΦΑΡΣΟΥΛΗΣ Τόλης - ΚΑΛΠΙΔΗΣ Θανάσης | CITROEN Saxo VTS | N/2 |
42 | 43 | ΑΟΚ | ΜΑΡΑΓΚΑΚΗΣ Ανδρέας - ΧΑΤΖΑΚΗΣ Κων/νος | PEUGEOT 106 S16 | EN/2 |
43 | 44 | ΑΛΑΚ | ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΣ Πατάπης - ΤΖΟΓΙΑΣ Ιωάννης | PEUGEOT 106 S16 | EN/2 |
44 | 45 | START LINE | ΜΠΙΑΜΗΣ Θοδωρής - ΑΤΖΕΜΗΣ Άρης | PEUGEOT 106 S16 | EN/2 |
45 | 46 | ΑΣΣΟΑΑ - START LINE | ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΗ Γεωργία - ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ Αργυρώ | NISSAN Micra | N/2 |
46 | 47 | ΑΣΜΑ - ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ | ΜΑΝΔΡΟΥΚΑΣ Ελευθέριος - ΤΣΑΔΑΡΗΣ Νικόλαος | PORSCHE 911 RSR | 3/D4 |
47 | 48 | ΑΣΣΟΑΑ | ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γεώργιος - ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Τάκης | AUDI 80 GT | 2/C2 |
48 | 49 | ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ - ΑΣΜΑ | ΚΑΣΙΔΟΠΟΥΛΟΣ Γεώργιος - ΤΖΕΦΕΡΑΚΟΣ Φίλιππος | TOYOTA Starlet KP60 | 3/D1 |
49 | 50 | ΑΣΣΟΑΑ | ΛΑΜΠΡΟΥ Κάρολος - ΚΟΛΛΙΑΣ Γιάννης | RENAULT Alpine A110 | 2/C2 |
50 | 51 | FRA ROMANIA - ΛΑΣ | ΠΑΛΜΟΣ Γιάννης - ΨΑΡΡΑΚΟΥ Φωτεινή | PEUGEOT 205 GTI | 4/E2 |
51 | 52 | ΑΣΣΟΑΑ | ΧΡΗΣΤΟΥ Δημήτριος - ΧΡΗΣΤΟΥ Μαρία | TOYOTA Celica TA23 | 2/C2 |
52 | 53 | ΑΣΜΑ - START LINE | ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ Λυμπέρης - ΜΟΥΡΤΖΟΥΚΟΣ Γιώργος | ALFA ROMEO Alfasud Ti | 3/D2 |
53 | 54 | ΑΣΜΑ | ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ Παντελής - ΚΑΛΛΙΤΣΗ Μάιρα | PORSCHE 911 T | 2/C4 |
54 | 55 | START LINE | ΛΥΚΑΚΗΣ Ιωάννης - ΚΑΜΠΟΥΡΟΒΑ Μαρία | VW 1302 S | 2/C2 |
55 | 56 | ΑΣΣΟΑΑ | ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ηλίας - ΠΑΠΑΔΑΚΗ Βιργινία | FIAT 128 Rallye | 2/C1 |
56 | 57 | ΑΣΜΑ | ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Κωνσταντίνος - ΜΠΟΥΝΑΖΟΣ Δημήτρης | MINI Cooper S | 2/C1 |
57 | 58 | START LINE/ΣΒΟΑ | ΜΑΤΙΑΤΟΣ Αριστείδης - ΛΕΜΠΕΣΗΣ Αντώνης | AUTOBIANCHI A112 Abarth | 3/D0 |
peritroxon.gr
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια