Σειρά ιστορικών ρεκόρ πέτυχε την προηγούμενη εβδομάδα η Εύα Χάκανσον,
κάτοχος ρεκόρ ταχύτητας στο έδαφος, με την ηλεκτρική streamliner sidecar
μοτοσικλέτα της, «Killa Joule».
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ομάδας KillaCycle Racing (στην οποία ανήκει η Χάκανσον), η οδηγός με το «σπιτικής» κατασκευής όχημα έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρική μοτοσικλέτα επιτυγχάνοντας κορυφαία ταχύτητα 382,219 χλμ/ ώρα και μέσο όρο two-way 387,328 χλμ/ ώρα. Το εν λόγω ρεκόρ την καθιστά επίσης την ταχύτερη γυναίκα- οδηγό μοτοσικλέτας στον κόσμο.
Σύμφωνα
με την ομάδα KillaCycle Racing, το νέο ρεκόρ επίσης αποτελεί ρεκόρ και
για κάθε είδος μοτοσικλέτας sidecar, περιλαμβανομένων των αντίστοιχων
οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς το προηγούμενο ρεκόρ ήταν
224,201 χλμ/ ώρα και το κατείχε ο Τζον Στιγκ.
«Πρόκειται για ένα πραγματικά ιστορικό γεγονός» δήλωσε η Χάκανσον. «Είναι η πρώτη φορά μέσα σε διάστημα μεγαλύτερο του ενός αιώνα που ένα ηλεκτρικό όχημα κερδίζει την εσωτερική καύση σε ένα είδος οχήματος. Η τελευταία φορά που συνέβη αυτό ήταν το 1899, όταν το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο ήταν το ηλεκτρικό “La Jamais Contente”, που οδηγούσε ο Καμίλ Τζενάτζι στα 65 μίλια ανά ώρα. Από τότε, η εσωτερική καύση κυριαρχούσε στα πάντα».
Συνοπτικά, οι κούρσες στα Bonneville Motorcycle Speed Trials δίνουν στην Χάκανσον και το KillaJoule τα εξής ρεκόρ:
Η 33χρονη οδηγός είναι φοιτήτρια PhD (μηχανολόγος- μηχανικός) στο NSF Center for High Voltage/ Temperature Materials and Structures στο Πανεπιστήμιο του Ντένβερ. Το KillaJoule αποτελεί ένα project- χόμπι το οποίο πραγματοποίησε με τον σύζυγό της, Μπιλ Ντιουμπ, επίσης μηχανολόγο μηχανικό και ερευνητή της National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA). Το 80% του οχήματος κατασκευάστηκε στο γκαράζ τους, ενώ το όλο project διήρκεσε πέντε χρόνια, με περιορισμένο budget. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ομάδας KillaCycle Racing, ο πραγματικός χαρακτήρας του KillaJoule – μήκους 5,6 μέτρων, βάρους 700 κιλών και ιπποδύναμης 400 ίππων- είναι «μεταμφιεσμένος οικο-ακτιβισμός».
naftemporiki.gr
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ομάδας KillaCycle Racing (στην οποία ανήκει η Χάκανσον), η οδηγός με το «σπιτικής» κατασκευής όχημα έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρική μοτοσικλέτα επιτυγχάνοντας κορυφαία ταχύτητα 382,219 χλμ/ ώρα και μέσο όρο two-way 387,328 χλμ/ ώρα. Το εν λόγω ρεκόρ την καθιστά επίσης την ταχύτερη γυναίκα- οδηγό μοτοσικλέτας στον κόσμο.
KILLACYCLE RACING /SCOOTER GRUBB
KILLACYCLE RACING
«Πρόκειται για ένα πραγματικά ιστορικό γεγονός» δήλωσε η Χάκανσον. «Είναι η πρώτη φορά μέσα σε διάστημα μεγαλύτερο του ενός αιώνα που ένα ηλεκτρικό όχημα κερδίζει την εσωτερική καύση σε ένα είδος οχήματος. Η τελευταία φορά που συνέβη αυτό ήταν το 1899, όταν το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο ήταν το ηλεκτρικό “La Jamais Contente”, που οδηγούσε ο Καμίλ Τζενάτζι στα 65 μίλια ανά ώρα. Από τότε, η εσωτερική καύση κυριαρχούσε στα πάντα».
KILLACYCLE RACING
Συνοπτικά, οι κούρσες στα Bonneville Motorcycle Speed Trials δίνουν στην Χάκανσον και το KillaJoule τα εξής ρεκόρ:
- Ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσικλέτα στον κόσμο
- Ταχύτερη μοτοσικλέτα sidecar στον κόσμο (περιλαμβανομένης της εσωτερικής καύσης)
- Μεγαλύτερη ταχύτητα στη διοργάνωση
- Ταχύτερη γυναίκα με μοτοσικλέτα στον κόσμο.
KILLACYCLE RACING
Η 33χρονη οδηγός είναι φοιτήτρια PhD (μηχανολόγος- μηχανικός) στο NSF Center for High Voltage/ Temperature Materials and Structures στο Πανεπιστήμιο του Ντένβερ. Το KillaJoule αποτελεί ένα project- χόμπι το οποίο πραγματοποίησε με τον σύζυγό της, Μπιλ Ντιουμπ, επίσης μηχανολόγο μηχανικό και ερευνητή της National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA). Το 80% του οχήματος κατασκευάστηκε στο γκαράζ τους, ενώ το όλο project διήρκεσε πέντε χρόνια, με περιορισμένο budget. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ομάδας KillaCycle Racing, ο πραγματικός χαρακτήρας του KillaJoule – μήκους 5,6 μέτρων, βάρους 700 κιλών και ιπποδύναμης 400 ίππων- είναι «μεταμφιεσμένος οικο-ακτιβισμός».
naftemporiki.gr
0 Σχόλια