Sponsor

ATHENS WEATHER

GP Σιγκαπούρης 2014: «Αέρας» ο Χάμιλτον στη «Μαρίνα Μπέι»

Μετά τη δραματική εξέλιξη των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου και την οριακή επικράτηση του L. Hamilton έναντι του N. Rosberg, όλα έδειχναν ότι το μεσημέρι της Κυριακής θα παρακολουθούσαμε μία ακόμα μονομαχία ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Mercedes AMG Petronas.

Ωστόσο, η μοίρα είχε διαφορετικά σχέδια τουλάχιστον για τον Γερμανό, ο οποίος αναγκάστηκε να εκκινήσει από το pitlane και στη συνέχεια να εγκαταλείψει τον αγώνα εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετώπισε, πριν από την εκκίνηση του GP Σιγκαπούρης, με το τιμόνι του μονοθεσίου του.
Εκκινώντας από την πρώτη θέση, ο L. Hamilton δεν δυσκολεύτηκε να διατηρηθεί μπροστά από τα μονοθέσια της Red Bull, έστω και αν στους πρώτους γύρους ο ρυθμός του Βρετανού δεν ήταν αρκετός ώστε να ανοίξει τη διαφορά που τον χώριζε από τον S. Vettel.
Η συνέχεια, βέβαια, ήταν πολύ διαφορετική, καθώς ο L. Hamilton πίεσε περισσότερο δημιουργώντας απόσταση ασφαλείας, την ίδια στιγμή που ο S. Vettel θα έπρεπε να υπερασπιστεί τη δεύτερη θέση από τον πάντα επικίνδυνο F. Alonso.
Η μάχη για την πρώτη θέση είχε κριθεί, μέχρι η σύγκρουση του A. Sutil με τον S. Perez να φέρει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και να δώσει ένα νέο ενδιαφέρον στον αγώνα.
Οι δύο Red Bull είχαν ήδη αντικαταστήσει νωρίτερα τη πολύ μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli με τη μαλακή, ενώ το ίδιο έκανε και ο F. Alonso μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.
Αυτό στην πράξη σήμαινε πως από τους πρωτοπόρους του αγώνα, μόνο ο L. Hamilton είχε την υποχρέωση να πραγματοποιήσει και τρίτο pit stop ώστε να χρησιμοποιήσει και τη μαλακή γόμα των ελαστικών.
Mε 23 γύρους να απομένουν, ο Βρετανός θα έπρεπε να εξασφαλίσει μια διαφορά μεγαλύτερη των 25 δευτερολέπτων από τον S. Vettel ώστε μετά την αλλαγή των ελαστικών να διατηρηθεί μπροστά του.
Κάτι τέτοιο δεν συνέβη, ωστόσο, με τα φρέσκα ελαστικά και τη ταχύτητα ικανότητα του μονοθεσίου του, ο L. Hamilton επέστρεψε πολύ σύντομα στην κορυφή, αφήνοντας πίσω του τον Γερμανό οδηγό της Red Bull.
Στη συνέχεια και με τον L. Hamilton να απομακρύνεται, σφραγίζοντας την πρώτη θέση του αγώνα, το ενδιαφέρον στράφηκε στη μάχη ανάμεσα στους Vettel, Ricciardo και Alonso.
O Γερμανός διέθετε τα πιο φθαρμένα ελαστικά με αποτέλεσμα να οριοθετεί τον ρυθμό του ομόσταυλού του, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία στον F. Alonso να πλησιάσει ακόμα περισσότερο.
Τελικά, ο S. Vettel διατήρησε με σχετική ευκολία τη δεύτερη θέση και αντιστοίχως ο D. Ricciardo, με τον F. Alonso να τερματίζει τέταρτος σε ένα ικανοποιητικό αγωνιστικό τριήμερο για την Ferrari.
Μετά τη νίκη του L. Hamilton και την εγκατάλειψη του N. Rosberg, o Βρετανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής επέστρεψε στην κορυφή της βαθμολογίας.

auto.in.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια