Εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και το Ίντερνετ παρουσιάζονται οι
Έλληνες όσον αφορά στον τομέα της υγείας, καθώς τα ραντεβού μέσω
διαδικτύου σε γιατρούς και διαγνωστικά κέντρα υπερίσχυσαν έναντι του
τηλεφωνικού ραντεβού.
Ειδικότερα, το doctoranytime, με αφορμή τα δύο χρόνια λειτουργίας του, συγκέντρωσε σε infographic ποικιλία στατιστικών στοιχείων τα οποία αποτυπώνουν τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις χιλιάδων ασθενών.
Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν σε στατιστικό δείγμα 2.500 γιατρών, 50 διαγνωστικών κέντρων και 17.000 ραντεβού σε ιδιωτικά ιατρεία της χώρας.
Σύμφωνα με την έρευνα:
-Στην κορυφή των ιατρικών ειδικοτήτων με τα μεγαλύτερο αριθμό ραντεβού βρίσκονται οι ειδικότητες του γυναικολόγου και του δερματολόγου.
-Η ιδιωτική ασφάλιση έρχεται πρώτη σε σχέση με τον ΕΟΠΥΥ (ποσοστά 52,12% και 47,87% αντίστοιχα).
-Οι Έλληνες φαίνεται να είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και το διαδίκτυο, με δεδομένο ότι τα ραντεβού μέσω διαδικτύου σε γιατρούς/διαγνωστικά κέντρα υπερίσχυσαν σημαντικά έναντι του τηλεφωνικού ραντεβού (ποσοστό 79% και 21% αντιστοίχως).
-Οι αιματολογικές εξετάσεις και οι αξονικές τομογραφίες «φιγουράρουν» πρώτες στην λίστα των δημοφιλών εξετάσεων που πραγματοποιούν οι Έλληνες σε 50 διαγνωστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
-Ο μέσος όρος αξιολόγησης των γιατρών από τους ασθενείς που χρησιμοποιούν το doctoranytime είναι 4.5/5 ενώ οι ιατρικές ειδικότητες που έχουν λάβει τις περισσότερες αξιολογήσεις από ασθενείς είναι κατά σειρά οι γυναικολόγοι- μαιευτήρες, οι δερματολόγοι και οι παθολόγοι.
-Ενδεικτικός είναι ο μέσος όρος κόστους επίσκεψης σε παθολόγο και ΩΡΛ μέσω του doctoranytime: το κόστος επίσκεψης κυμαίνεται σε 23 ευρώ και 37 ευρώ αντίστοιχα, με το αντίστοιχο κόστος στην Αγγλία να σκαρφαλώνει στα 65 και 120 ευρώ αντίστοιχα.
-Τέλος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του doctoranytime, παρέχονται πολύ χρήσιμα στοιχεία σε ό,τι αφορά στην συμπεριφορά των ασθενών (ώρες, μέρες, μήνας που κλείνονται τα περισσότερα ραντεβού) αλλά και αντίστοιχα στοιχεία για την συμπεριφορά των ανδρών σε σχέση με τις γυναίκες, με τις τελευταίες να κλείνουν περισσότερα ραντεβού σε γιατρούς και να δίνουν τις περισσότερες αξιολογήσεις για τους γιατρούς που επισκέπτονται.
naftemporiki.gr
Ειδικότερα, το doctoranytime, με αφορμή τα δύο χρόνια λειτουργίας του, συγκέντρωσε σε infographic ποικιλία στατιστικών στοιχείων τα οποία αποτυπώνουν τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις χιλιάδων ασθενών.
Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν σε στατιστικό δείγμα 2.500 γιατρών, 50 διαγνωστικών κέντρων και 17.000 ραντεβού σε ιδιωτικά ιατρεία της χώρας.
Σύμφωνα με την έρευνα:
-Στην κορυφή των ιατρικών ειδικοτήτων με τα μεγαλύτερο αριθμό ραντεβού βρίσκονται οι ειδικότητες του γυναικολόγου και του δερματολόγου.
-Η ιδιωτική ασφάλιση έρχεται πρώτη σε σχέση με τον ΕΟΠΥΥ (ποσοστά 52,12% και 47,87% αντίστοιχα).
-Οι Έλληνες φαίνεται να είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και το διαδίκτυο, με δεδομένο ότι τα ραντεβού μέσω διαδικτύου σε γιατρούς/διαγνωστικά κέντρα υπερίσχυσαν σημαντικά έναντι του τηλεφωνικού ραντεβού (ποσοστό 79% και 21% αντιστοίχως).
-Οι αιματολογικές εξετάσεις και οι αξονικές τομογραφίες «φιγουράρουν» πρώτες στην λίστα των δημοφιλών εξετάσεων που πραγματοποιούν οι Έλληνες σε 50 διαγνωστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
-Ο μέσος όρος αξιολόγησης των γιατρών από τους ασθενείς που χρησιμοποιούν το doctoranytime είναι 4.5/5 ενώ οι ιατρικές ειδικότητες που έχουν λάβει τις περισσότερες αξιολογήσεις από ασθενείς είναι κατά σειρά οι γυναικολόγοι- μαιευτήρες, οι δερματολόγοι και οι παθολόγοι.
-Ενδεικτικός είναι ο μέσος όρος κόστους επίσκεψης σε παθολόγο και ΩΡΛ μέσω του doctoranytime: το κόστος επίσκεψης κυμαίνεται σε 23 ευρώ και 37 ευρώ αντίστοιχα, με το αντίστοιχο κόστος στην Αγγλία να σκαρφαλώνει στα 65 και 120 ευρώ αντίστοιχα.
-Τέλος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του doctoranytime, παρέχονται πολύ χρήσιμα στοιχεία σε ό,τι αφορά στην συμπεριφορά των ασθενών (ώρες, μέρες, μήνας που κλείνονται τα περισσότερα ραντεβού) αλλά και αντίστοιχα στοιχεία για την συμπεριφορά των ανδρών σε σχέση με τις γυναίκες, με τις τελευταίες να κλείνουν περισσότερα ραντεβού σε γιατρούς και να δίνουν τις περισσότερες αξιολογήσεις για τους γιατρούς που επισκέπτονται.
naftemporiki.gr
0 Σχόλια