Sponsor

ATHENS WEATHER

Θέλουμε Ελλάδα ή Γιουνανιστάν;

Στις 3 Ιουλίου 2013, πριν από ακριβώς έναν χρόνο, στην ίδια στήλη η «δημοκρατία» σημείωνε: «Οι εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. Η αναταραχή στη βόρεια Αφρική, η αποσταθεροποίηση της Τουρκίας και η αποστροφή των Αιγυπτίων για το ισλαμικό μοντέλο που θέλει να επιβάλει ο πρόεδρος Μόρσι μπορεί να επηρεάσουν δυσμενώς την καθημερινότητα των Ελλήνων!
Τίποτα δεν μπορεί να αποκλείσει τη δημιουργία ενός κύματος λαθρομεταναστών που θα θελήσουν να διαφύγουν από τη δύσκολη καθημερινότητα των χωρών τους και να καταφύγουν στην υφεσιακή αλλά συνάμα ασφαλή, ειρηνική και ευρωπαϊκή Ελλάδα».

Οι μήνες πέρασαν, αλλά οι ταραχές και οι κίνδυνοι που συνοδεύουν την έξαρση του ισλαμικού φονταμενταλισμού είναι ακόμα εδώ! Το Ιράκ δεν απέχει πολύ από το να γίνει «χαλιφάτο» και να πέσει στα χέρια ανθρώπων που ονειρεύονται την ίδρυση μιας απέραντης ισλαμικής αυτοκρατορίας, που θα περιλαμβάνει τη χώρα μας, τα Βαλκάνια και την... Ισπανία! Στη Συρία οι δολοφόνοι τζιχαντιστές μακελεύουν χιλιάδες άτομα διαφορετικών μουσουλμανικών δογμάτων καθώς και χριστιανικούς πληθυσμούς.

Στην Ελλάδα το Συμβούλιο της Επικρατείας με την υπ' αριθμ. 2399/2014 απόφασή του ενέκρινε ως νόμιμη την κρατική χρηματοδότηση ανέγερσης του ισλαμικού τεμένους στην περιοχή του Βοτανικού. Σε μια περίοδο όπου ο λαός δεν έχει στον ήλιο μοίρα, πεινάει, δεν μπορούν οι οικογενειάρχες να ταΐσουν τα παιδιά τους, οι φορολογούμενοι θα υποχρεωθούν να πληρώσουν 1.100.000 ευρώ για την ανέγερση ισλαμικού τεμένους. Συν τοις άλλοις, το αντιμίσθιο της ακούσιας «προσφοράς» του λαού μας στους μουσουλμάνους θα είναι η ίδρυση μουφτείας και ισλαμικής ιεραρχίας στην Αθήνα.

Ταυτόχρονα με όλα αυτά, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αποφάσισε υπέρ της γαλλικής κυβέρνησης και της απόφασής της να απαγορεύει στις μουσουλμάνες να φορούν μαντίλα. Εκρινε ότι η απαγόρευση χρήσης μπούρκας και νικάμπ δεν παραβιάζει θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και δεν συνιστά διάκριση.

Το σύνολο του σκηνικού είναι ενδιαφέρον και οι συγκρίσεις αναπόφευκτες.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια