«Θηριώδη» εμφάνιση και δυνατότητα μεταφοράς μεγάλου φορτίου έχει το
σκάφος το οποίο ενδεχομένως να αντικαταστήσει τα αποβατικά χόβερκραφτ
εφόδου LCAC των πεζοναυτών των ΗΠΑ.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Business Insider, οι δοκιμές του UHAC (Ultra Heavy-Lift Amphibious Connector), το οποίο προορίζεται για την αντικατάσταση του LCAC (Landing Craft Air Cushioned), άρχισαν στις 9 Ιουλίου στη Χαβάη. Η παρούσα έκδοση του σκάφους έχει τις μισές διαστάσεις σε σχέση με την τελική- ωστόσο παραμένει ογκώδης: περίπου 13 μέτρα μήκος, 8 μέτρα πλάτος και 5 μέτρα ύψος.
Υπό κανονικές συνθήκες, το όχημα αναμένεται να είναι σε θέση να μεταφέρει στην ακτή τρία άρματα μάχης από απόσταση 200 ναυτικών μιλίων. Συνολικά, θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 190 τόννων, σχεδόν του τριπλασίου του LCAC. Επίσης, εν αντιθέσει με το χόβερκραφτ, το UHAC θα μπορεί να συνεχίζει να κινείται και στην ακτή και παραπέρα, σε δύσβατες περιοχές, χάρη στις πρωτοποριακές του φουσκωτές «ερπύστριες», οι οποίες είναι φτιαγμένες από αφρό και επιτρέπουν την κίνησή του τόσο στη θάλασσα όσο και στη στεριά. Ωστόσο, μειονέκτημα αποτελεί η ταχύτητά του στο νερό, η οποία είναι μόλις 20 κόμβοι, περίπου η μισή σε σχέση με αυτήν του LCAC. Παρόλα αυτά, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα των Marine Corps Times, στελέχη του Σώματος Πεζοναυτών εκτιμούν ότι αυτός είναι ένας παράγοντας ο οποίος μπορεί να ενσωματωθεί στον σχεδιασμό των επιχειρήσεων.
Η
όλη ιδέα για το UHAC «γεννήθηκε» το 2008. Το Office of Naval Research
δέχτηκε ένα concept σχέδιο από την Navatek, Inc, και έκτοτε το πρόγραμμα
βρίσκεται σε εξέλιξη.
Δημοσιεύτηκε στη "naftemporiki.gr" τη Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Business Insider, οι δοκιμές του UHAC (Ultra Heavy-Lift Amphibious Connector), το οποίο προορίζεται για την αντικατάσταση του LCAC (Landing Craft Air Cushioned), άρχισαν στις 9 Ιουλίου στη Χαβάη. Η παρούσα έκδοση του σκάφους έχει τις μισές διαστάσεις σε σχέση με την τελική- ωστόσο παραμένει ογκώδης: περίπου 13 μέτρα μήκος, 8 μέτρα πλάτος και 5 μέτρα ύψος.
Υπό κανονικές συνθήκες, το όχημα αναμένεται να είναι σε θέση να μεταφέρει στην ακτή τρία άρματα μάχης από απόσταση 200 ναυτικών μιλίων. Συνολικά, θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 190 τόννων, σχεδόν του τριπλασίου του LCAC. Επίσης, εν αντιθέσει με το χόβερκραφτ, το UHAC θα μπορεί να συνεχίζει να κινείται και στην ακτή και παραπέρα, σε δύσβατες περιοχές, χάρη στις πρωτοποριακές του φουσκωτές «ερπύστριες», οι οποίες είναι φτιαγμένες από αφρό και επιτρέπουν την κίνησή του τόσο στη θάλασσα όσο και στη στεριά. Ωστόσο, μειονέκτημα αποτελεί η ταχύτητά του στο νερό, η οποία είναι μόλις 20 κόμβοι, περίπου η μισή σε σχέση με αυτήν του LCAC. Παρόλα αυτά, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα των Marine Corps Times, στελέχη του Σώματος Πεζοναυτών εκτιμούν ότι αυτός είναι ένας παράγοντας ο οποίος μπορεί να ενσωματωθεί στον σχεδιασμό των επιχειρήσεων.
REUTERS/HUGH GENTRY
Δημοσιεύτηκε στη "naftemporiki.gr" τη Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014
0 Σχόλια