Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC, Ράλλυ Πολωνίας: Ακύρωση του δεύτερου σκέλους | Βίντεο


Το δεύτερο σκέλος του αγώνα, με τις ειδικές στη Λιθουανία, ακυρώθηκε λόγω της κατάστασης των δρόμων. Ο Ogier (VW) παραμένει επικεφαλής.

Ο αγώνας περνούσε στη Λιθουανία για 4 από τις 7 σημερινές ειδικές, αλλά τόσο στην Kapciamiestis όσο και στη Margionys (που θα γίνονταν από δύο φορές) άνοιξαν βαθιά λούκια μετά από το πέρασμα των πρώτων αυτοκινήτων το πρωί.

Οι οδηγοί που ξεκινούσαν πιο πίσω παραπονέθηκαν ότι οι δρόμοι, με τη μαλακή, αμμώδη επιφάνεια, σκάφτηκαν τόσο ώστε ήταν αδύνατο να οδηγήσει κανείς.

Ο Kris Meeke, που ξεκινούσε 7ος, ήταν ανάμεσα στους πιο σκληρούς επικριτές: «Ο δρόμος έχει γ**ηθεί», είπε. «Έχουν ανοίξει αυλάκια βάθους 30 πόντων μετά από 7 αυτοκίνητα. Κάποιες φορές, αυτός που ξεκινά πρώτος έχει το μειονέκτημα ότι καθαρίζει το δρόμο, αλλά εδώ το μειονέκτημα το έχουμε εμείς με τα λούκια. Είναι εκνευριστικό να μην μπορείς να κάνεις τίποτε».

Δημιουργήθηκαν αμέσως ανησυχίες ότι το πρόβλημα θα χειροτέρευε όταν τα 65 αυτοκίνητα θα ξαναπερνούσαν για το απογευματινό σκέλος.
Αφού επιθεώρησε τις ειδικές λίγο πριν την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους, ο υπεύθυνος ασφαλείας της FIA, Jacek Bartos, αποφάνθηκε ότι ο συνδυασμός της σκαμμένης επιφάνειας με το μεγάλο πλήθος των θεατών ήταν πολύ επικίνδυνος.
Έτσι τα πληρώματα επιστρέφουν στην Πολωνία για τις δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας, που ξεκινούν στις 20.15 ώρα Ελλάδας.
Ο Sebastien Ogier είναι επικεφαλής του αγώνα, με 1,5” διαφορά από τον team-mate του στη VW, Andreas Mikkelsen.
Οι Ogier και Mikkelsen συνέχισαν να εναλλάσσονται στην πρώτη θέση, σε μια σκληρή μεταξύ τους μονομαχία στις πρώτες σημερινές ειδικές.
Ο Γάλλος είχε ένα αρχικό προβάδισμα από χθες το βράδυ, αλλά έχασε την πρωτοπορία στην πρώτη πρωινή ειδική, τη Wieliczki.
Όταν όμως ο αγώνας πέρασε στη Λιθουανία για τις επόμενες δύο ειδικές, ο Ogier αντεπιτέθηκε. Πλησίασε τον Mikkelsen στο 0,1” στην Ε.Δ.5 και πέρασε 1,5” μπροστά πριν τη μεσημεριανή ανασυγκρότηση.
Οι πρώτοι πέντε ήταν μέσα σε 9,5” μετά την Ε.Δ.4, αλλά τα δύο VW Polo ξέφυγαν καθώς οι πιο πίσω οδηγοί είχαν πρόβλημα με την κατάσταση των δρόμων μετά την αλλαγή χώρας.
Ο Mads Ostberg (Citroen) έχει περάσει στην 3η θέση, 15,2” από τον πρώτο. Ο team-mate του, ο Kris Meeke, έχει πέσει από την 3η στην 5η θέση και πνέει τα μένεα με την κατάσταση των ειδικών.
Ο Jari-Matti Latvala, με το τρίτο VW, βρίσκεται ανάμεσα στα δύο Citroen. Δεν νιώθει σιγουριά, με αποτέλεσμα να έχει πέσει 29,4” πίσω από τον Ogier και να δηλώνει πως είναι εκτός μάχης για την κορυφή.
Ο Juho Hanninen είναι 6ος με το πρώτο από τα Hyundai, μόλις 2,4” πίσω από τον Meeke, αλλά 21,3” μπροστά από το πρώτο M-Sport Ford, που οδηγεί ένας απογοητευμένος Mikko Hirvonen.
Ο τοπικός ήρωας Robert Kubica (Ford) ήταν ανάμεσα σε αυτούς που ταλαιπωρήθηκαν από τα λούκια, αλλά παραμένει 9ος, πίσω από τον Thierry Neuville με το δεύτερο Hyundai.

Θέση Νο Οδηγός Χρόνος Διαφ. από προηγ. Διαφ. από 1ο
1. 1 FRAS. OGIER 39:54.0
2. 9 NORA. MIKKELSEN 39:55.5 +1.5 +1.5
3. 4 NORM. OSTBERG 40:09.2 +13.7 +15.2
4. 2 FINJ. LATVALA 40:23.4 +14.2 +29.4
5. 3 GBRK. MEEKE 40:30.0 +6.6 +36.0
6. 8 FINJ. HÄNNINEN 40:32.4 +2.4 +38.4
7. 5 FINM. HIRVONEN 40:53.7 +21.3 +59.7
8. 7 BELT. NEUVILLE 40:55.8 +2.1 +1:01.8
9. 10 POLR. KUBICA 41:06.0 +10.2 +1:12.0
10. 6 GBRE. EVANS 41:07.8 +1.8 +1:13.8
11. 20 NZLH. PADDON 41:11.5 +3.7 +1:17.5
12. 16 NORH. SOLBERG 41:12.6 +1.1 +1:18.6
13. 21 CZEM. PROKOP 41:22.3 +9.7 +1:28.3
14. 36 ESTO. TANAK 41:45.1 +22.8 +1:51.1
15. 35 FINJ. KETOMAA 41:59.3 +14.2 +2:05.3
16. 22 POLK. HOŁOWCZYC 43:11.2 +1:11.9 +3:17.2
17. 42 ESTM. KANGUR 43:18.1 +6.9 +3:24.1
18. 32 ESTK. KRUUDA 43:29.0 +10.9 +3:35.0
19. 81 FRAB. BOUFFIER 43:40.7 +11.7 +3:46.7
20. 74 FRAS. CHARDONNET 43:41.0 +0.3 +3:47.0

drive.gr








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια