Προ των πυλών βρίσκεται το ανανεωμένο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος που
αποτελεί τον 4ο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος. Ο αγώνας συγκέντρωσε
41 πληρώματα τα οποία το προσεχές Σαββατοκύριακο (28-29 Ιουνίου) θα
ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στις γνωστές ειδικές, Βωξίτες και
Δροσοχώρι.
Όλοι οι διεκδικητές του τίτλου δηλώνουν το παρών και υπόσχονται συναρπαστικές μάχες στις χωμάτινες ειδικές της ευρύτερης περιοχής της Ιτέας. Χαρακτηριστικό του αυξημένου ενδιαφέροντος είναι πως μετά από αρκετό καιρό, οι κατηγορίες Ν4 και Α8 συγκέντρωσαν 13 και 7 αυτοκίνητα αντίστοιχα.
Με το Νο1 στις πόρτες και μεγάλο φαβορί για την επικράτηση, οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος σμίγουν στο μπάκετ μετά από 14 ολόκληρα χρόνια. Όπλο τους ένα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα αυτοκίνητο, το Ford Fiesta R5, το οποίο θα οδηγήσει για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα ο 49χρονος Παπαδημητρίου. Τελευταία εμφάνιση του έμπειρου οδηγού σε αγώνα ήταν το Ολυμπιακό Ράλλυ 2011, όπου είχε κερδίσει με σχετική άνεση. Να τονιστεί πως ο Παπαδημητρίου δε βαθμολογείται για το ελληνικό πρωτάθλημα. Ο δις πρωταθλητής Ελλάδος και επικεφαλής του φετινού πρωταθλήματος, Κύρκος, έχοντας στο πλάι του το Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα επιδιώξει να αυξήσει τη διαφορά και να αποκτήσει ένα «μαξιλαράκι» ασφαλείας από τους δεύτερους Φιλιππίδη-Σαΐνη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Το έργο του Κύρκου δε θα είναι εύκολο, καθώς ο Γιώργος Φιλιππίδης έχει αποδείξει πως είναι ιδιαίτερα ταχύς στο χώμα που αποτελεί και την αγαπημένη του επιφάνεια. Ύστερα, μάλιστα από την ατυχία που αντιμετώπισε στην τελευταία ειδική του Ολυμπιακού Ράλλυ δείχνει αποφασισμένος για τη νίκη. Από εκεί και πέρα, οι Νιώρας-Κακαλής (Subaru Impreza STi N12), που φιγουράρουν στην τρίτη θέση, θα επιδιώξουν να φύγουν θριαμβευτές από την παραθαλάσσια Ιτέα, έχοντας κατά νου πως ενδεχόμενη νίκη θα τους ανεβάσει στην κορυφή.
Ευχάριστη νότα στον αγώνα θα προσδώσει η συμμετοχή των περσινών Κυπελλούχων Χώματος, Κ. Χαλιβελάκη-Τσαούσογλου, οι οποίοι με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, θα επιδιώξουν να …χαλάσουν τα σχέδια των πρωτοπόρων του πρωταθλήματος. Οι Ι.Άκρατος-Β.Άκρατος με το Mitsubishi Lancer Evo IX σε νέα χρώματα, στοχεύουν σε μια θέση στο βάθρο που θα τους επιτρέψει να εδραιώσουν τη διαφορά τους στην κορυφή του Κυπέλλου Χώματος. Να σημειωθεί πως κάθε loop του αγώνα αποτελεί ξεχωριστό γύρο του συγκεκριμένου θεσμού. Άλλη μια δυνατή συμμετοχή και υποψήφια για μια θέση στο πόντιουμ των νικητών, είναι αυτή των Μπαντούνα-Σούκουλη με Mitsubishi Lancer Evo VI. Ο 38χρονος οδηγός από τον Πύργο προέρχεται από καλές εμφανίσεις, τις οποίες και θέλει να συνεχίσει την προσεχή Κυριακή. Πολύτιμους βαθμούς για τη μάχη του Κυπέλλου Χώματος επιθυμούν να συλλέξουν οι Σπανός-Γκότοβος (Subaru Impreza STi Spec-C), και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης (Subaru Impreza STi N14) οι οποίοι απέχουν μόλις 3 και 5 βαθμούς, αντίστοιχα, από την κορυφή της κατάταξης. Σεφτέ για τη φετινή χρονιά θέλει να κάνει άλλος ένας Πυργιώτης, ο Στέλιος Λαϊνόπουλος με το Subaru Impreza GT, έχοντας τον Κολοτούρο στο δεξί μπάκετ.
Αξιοσημείωτη είναι και η συμμετοχή των Κυριάκου-Αριστίδου, από την Κύπρο, οι οποίοι με το Subaru Impreza R4 έχουν
βλέψεις για το βάθρο, όπως έκαναν στο Ράλλυ Ακρόπολις στα τέλη Μάρτη.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιστροφή του Κωστή Στεφανή στο δεξί
μπάκετ του Νίκου Χαλιβελάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ο έμπειρος
συνοδηγός επιστρέφει μετά από 7 χρόνια απουσίας, προκειμένου να
προσφέρει τις πολύτιμες συμβουλές του από το δεξί μπάκετ. Επάνοδο στους
αγώνες κάνουν και οι Ζήσης-Τσιάπας με το ex-Νικολόπουλου Mitsubishi
Lancer Evo VI, καθώς και ο “El-Nak jr” με το Νίκο Μουζάκη με ένα Subaru
Impreza. Το θηριώδες Jeep Grand Cherokee των Μαγιάφη-Μαλακτάρη
επανεμφανίζεται στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος και σίγουρα θα ανταμείψει τους
θεατές που θα επισκεφτούν τις ειδικές, τόσο λόγω του ήχου του, όσο και
λόγω της οδήγησης του «χωμάτινου» οδηγού.
Πέραν από τις μάχες που αναμένουμε στην κορυφή, τα βλέμματα των θεατών θα μαγνητίσει και η κατηγορία F2. Εκεί, οι πολύ δυνατοί Αγγελόπουλος-Δίπλας με Toyota Yaris θα επιδιώξουν να σκαρφαλώσουν στην κορυφή της κατηγορίας, εκμεταλλευόμενοι και την απουσία των πρωτοπόρων Μποζιονέλου-Παναρίτη. Οι Γιώτης-Βότσης θα τρέξουν με το Hyundai Accent, με σκοπό να προσφέρουν απλόχερα θέαμα, κάτι που μας συνηθίζουν σε κάθε τους εμφάνιση. Επιστροφή στους αγώνες, μετά από εξάμηνη αποχή, τόσο για τους Κυπραίο-Πισιμάνη, με το γνωστό, βαμμένο σε νέα χρώματα, Peugeot 206 XS, όσο και για τους “Pazonen”-Κούγια με το μικρό, αλλά θαυματουργό Toyota Yaris. Με ένα καλό αποτέλεσμα στις αποσκευές τους θέλουν να φύγουν από την Ιτέα το απόγευμα της Κυριακής, οι Λαμιώτες Αντωνίου-Αντωνίου (Ford Escort RS 2000), ύστερα και από την άτυχη στιγμή που είχαν τη δεύτερη μέρα του εθνικού μας αγώνα. Οι Μανουσαρίδης-Τζόγιας στοχεύουν στους 15 βαθμούς της πρώτης θέσης, προσφέροντας παράλληλα θέαμα στους θεατές με το πισωκίνητο Ford Escort RS 2000. Εκ των πρωταγωνιστών της κατηγορίας αναμένεται να είναι οι «Άρμα»-«Αρμάκι», οι οποίοι με το Nissan Micra K11, επιθυμούν να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, κανείς δε μπορεί να …ξεγράψει τις συμμετοχές των νεαρών Φ. Παπαδόπουλου-Γ. Παπαδόπουλου (Peugeot 206 XS) και Ν.Κουρτέση-Κουζιώνη (Nissan Micra Kit Car), οι οποίοι θα επιδιώξουν να ανεβούν στα βάθρα των κατηγοριών τους. Αξιοσημείωτη είναι και η παρθενική εμφάνιση του Θεοχαρόπουλου σε αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, έχοντας στο δεξί μπάκετ τον Γιώργο Κότσαλη. Ο οδηγός που ξεκίνησε την καριέρα του από τη Ρουμανία θα οδηγήσει ένα MG ZR 105. Άλλη μια επιστροφή, αυτή των Καβαλαράκη-Τριχίδη (Peugeot 206 XS) αξίζει την προσοχή μας, ενώ και οι Κωτσόπουλος-Κόλλιας με το μοναδικό Citroen Saxo VTS που εμφανίζεται στον αγώνα καθώς και οι Νικολάου-Παπαγεωργίου (Toyota Corolla AE 111) στοχεύουν σε μια αξιοπρεπή παρουσία.
Το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά και αναμένονται μάχες …ρόδα με ρόδα. Το Σαββατοκύριακο ο καιρός αναμένεται αίθριος και είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όλους τους λάτρεις των αγώνων να επισκεφθούν τα βουνά της Γκιώνας και να χειροκροτήσουν τις προσπάθειες όλων των πληρωμάτων.
Συμμετοχές
peritroxon.gr
Όλοι οι διεκδικητές του τίτλου δηλώνουν το παρών και υπόσχονται συναρπαστικές μάχες στις χωμάτινες ειδικές της ευρύτερης περιοχής της Ιτέας. Χαρακτηριστικό του αυξημένου ενδιαφέροντος είναι πως μετά από αρκετό καιρό, οι κατηγορίες Ν4 και Α8 συγκέντρωσαν 13 και 7 αυτοκίνητα αντίστοιχα.
Με το Νο1 στις πόρτες και μεγάλο φαβορί για την επικράτηση, οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος σμίγουν στο μπάκετ μετά από 14 ολόκληρα χρόνια. Όπλο τους ένα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα αυτοκίνητο, το Ford Fiesta R5, το οποίο θα οδηγήσει για πρώτη φορά σε επίσημο αγώνα ο 49χρονος Παπαδημητρίου. Τελευταία εμφάνιση του έμπειρου οδηγού σε αγώνα ήταν το Ολυμπιακό Ράλλυ 2011, όπου είχε κερδίσει με σχετική άνεση. Να τονιστεί πως ο Παπαδημητρίου δε βαθμολογείται για το ελληνικό πρωτάθλημα. Ο δις πρωταθλητής Ελλάδος και επικεφαλής του φετινού πρωταθλήματος, Κύρκος, έχοντας στο πλάι του το Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα επιδιώξει να αυξήσει τη διαφορά και να αποκτήσει ένα «μαξιλαράκι» ασφαλείας από τους δεύτερους Φιλιππίδη-Σαΐνη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Το έργο του Κύρκου δε θα είναι εύκολο, καθώς ο Γιώργος Φιλιππίδης έχει αποδείξει πως είναι ιδιαίτερα ταχύς στο χώμα που αποτελεί και την αγαπημένη του επιφάνεια. Ύστερα, μάλιστα από την ατυχία που αντιμετώπισε στην τελευταία ειδική του Ολυμπιακού Ράλλυ δείχνει αποφασισμένος για τη νίκη. Από εκεί και πέρα, οι Νιώρας-Κακαλής (Subaru Impreza STi N12), που φιγουράρουν στην τρίτη θέση, θα επιδιώξουν να φύγουν θριαμβευτές από την παραθαλάσσια Ιτέα, έχοντας κατά νου πως ενδεχόμενη νίκη θα τους ανεβάσει στην κορυφή.
Ευχάριστη νότα στον αγώνα θα προσδώσει η συμμετοχή των περσινών Κυπελλούχων Χώματος, Κ. Χαλιβελάκη-Τσαούσογλου, οι οποίοι με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, θα επιδιώξουν να …χαλάσουν τα σχέδια των πρωτοπόρων του πρωταθλήματος. Οι Ι.Άκρατος-Β.Άκρατος με το Mitsubishi Lancer Evo IX σε νέα χρώματα, στοχεύουν σε μια θέση στο βάθρο που θα τους επιτρέψει να εδραιώσουν τη διαφορά τους στην κορυφή του Κυπέλλου Χώματος. Να σημειωθεί πως κάθε loop του αγώνα αποτελεί ξεχωριστό γύρο του συγκεκριμένου θεσμού. Άλλη μια δυνατή συμμετοχή και υποψήφια για μια θέση στο πόντιουμ των νικητών, είναι αυτή των Μπαντούνα-Σούκουλη με Mitsubishi Lancer Evo VI. Ο 38χρονος οδηγός από τον Πύργο προέρχεται από καλές εμφανίσεις, τις οποίες και θέλει να συνεχίσει την προσεχή Κυριακή. Πολύτιμους βαθμούς για τη μάχη του Κυπέλλου Χώματος επιθυμούν να συλλέξουν οι Σπανός-Γκότοβος (Subaru Impreza STi Spec-C), και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης (Subaru Impreza STi N14) οι οποίοι απέχουν μόλις 3 και 5 βαθμούς, αντίστοιχα, από την κορυφή της κατάταξης. Σεφτέ για τη φετινή χρονιά θέλει να κάνει άλλος ένας Πυργιώτης, ο Στέλιος Λαϊνόπουλος με το Subaru Impreza GT, έχοντας τον Κολοτούρο στο δεξί μπάκετ.
Πέραν από τις μάχες που αναμένουμε στην κορυφή, τα βλέμματα των θεατών θα μαγνητίσει και η κατηγορία F2. Εκεί, οι πολύ δυνατοί Αγγελόπουλος-Δίπλας με Toyota Yaris θα επιδιώξουν να σκαρφαλώσουν στην κορυφή της κατηγορίας, εκμεταλλευόμενοι και την απουσία των πρωτοπόρων Μποζιονέλου-Παναρίτη. Οι Γιώτης-Βότσης θα τρέξουν με το Hyundai Accent, με σκοπό να προσφέρουν απλόχερα θέαμα, κάτι που μας συνηθίζουν σε κάθε τους εμφάνιση. Επιστροφή στους αγώνες, μετά από εξάμηνη αποχή, τόσο για τους Κυπραίο-Πισιμάνη, με το γνωστό, βαμμένο σε νέα χρώματα, Peugeot 206 XS, όσο και για τους “Pazonen”-Κούγια με το μικρό, αλλά θαυματουργό Toyota Yaris. Με ένα καλό αποτέλεσμα στις αποσκευές τους θέλουν να φύγουν από την Ιτέα το απόγευμα της Κυριακής, οι Λαμιώτες Αντωνίου-Αντωνίου (Ford Escort RS 2000), ύστερα και από την άτυχη στιγμή που είχαν τη δεύτερη μέρα του εθνικού μας αγώνα. Οι Μανουσαρίδης-Τζόγιας στοχεύουν στους 15 βαθμούς της πρώτης θέσης, προσφέροντας παράλληλα θέαμα στους θεατές με το πισωκίνητο Ford Escort RS 2000. Εκ των πρωταγωνιστών της κατηγορίας αναμένεται να είναι οι «Άρμα»-«Αρμάκι», οι οποίοι με το Nissan Micra K11, επιθυμούν να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, κανείς δε μπορεί να …ξεγράψει τις συμμετοχές των νεαρών Φ. Παπαδόπουλου-Γ. Παπαδόπουλου (Peugeot 206 XS) και Ν.Κουρτέση-Κουζιώνη (Nissan Micra Kit Car), οι οποίοι θα επιδιώξουν να ανεβούν στα βάθρα των κατηγοριών τους. Αξιοσημείωτη είναι και η παρθενική εμφάνιση του Θεοχαρόπουλου σε αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, έχοντας στο δεξί μπάκετ τον Γιώργο Κότσαλη. Ο οδηγός που ξεκίνησε την καριέρα του από τη Ρουμανία θα οδηγήσει ένα MG ZR 105. Άλλη μια επιστροφή, αυτή των Καβαλαράκη-Τριχίδη (Peugeot 206 XS) αξίζει την προσοχή μας, ενώ και οι Κωτσόπουλος-Κόλλιας με το μοναδικό Citroen Saxo VTS που εμφανίζεται στον αγώνα καθώς και οι Νικολάου-Παπαγεωργίου (Toyota Corolla AE 111) στοχεύουν σε μια αξιοπρεπή παρουσία.
Το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά και αναμένονται μάχες …ρόδα με ρόδα. Το Σαββατοκύριακο ο καιρός αναμένεται αίθριος και είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όλους τους λάτρεις των αγώνων να επισκεφθούν τα βουνά της Γκιώνας και να χειροκροτήσουν τις προσπάθειες όλων των πληρωμάτων.
Συμμετοχές
α/α | Αριθ. | ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ / ΣΩΜΑΤΕΙΟ | ΠΛΗΡΩΜΑ | ΕΘΝΙΚΟΤΗΣ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΟΜ/ΚΛ |
Συμ | ||||||
1 | 1 | 4Χ4 ΕΥΒΟΙΑΣ | ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Ιωάννης - ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος | SMR / GRE | FORD Fiesta R5 | Α/8 |
2 | 2 | ΑΣΜΑ / ΑΛΑ Λαμίας | ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO IX | N/4 |
3 | 3 | ΑΣΜΑ / ΑΛΑ | ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO IX | N/4 |
4 | 4 | I. KTEO KOMΒΟΣ KΗΦΙΣΙΑΣ - AΣΣΟΑΑ/ΑΣΣΟΑΑ | NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος | GRE / GRE | SUBARU Impreza STi N-12 | N/4 |
5 | 5 | ΑΣΜΑ / ΑΣΜΑ | ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO VIII | A/8 |
6 | 6 | ΑΟΛΑΠ | ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ Ιωάννης - ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ Κώστας | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO VI | ΕA/8 |
7 | 7 | ΑΣΜΑ / ΑΣΜΑ | ΑΚΡΑΤΟΣ Ιωάννης - ΑΚΡΑΤΟΣ Ευάγγελος | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO IX | N/4 |
8 | 8 | OLKI SPORT RALLYING / ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης | GRE / GRE | SUBARU Impreza WRX STi | N/4 |
9 | 9 | ΑΣΣΟΑΑ / ΑΣΣΟΑΑ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Παναγιώτης - ΣΙΔΕΡΑΚΗΣ Θεόδωρος | GRE / GRE | SUBARU Impreza WRX SΤi | N/4 |
## | 10 | KΥΡΙΑΚΟΥ Κυριάκος - AΡΙΣΤΕΙΔΟΥ Χρήστος | CYP / CYP | SUBARU Impreza | N/4 | |
## | 11 | ΑΟΛΑΠ / ΑΟΛΑΠ | ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ Στέλιος - ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΣ Διονύσης | GRE / GRE | SUBARU Impreza GT | EA/8 |
## | 12 | ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ / ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΚΛΟΥΒΑΤΟΣ Γιώργος - ΒΛΑΧΟΓΕΝΗΣ Ανδρέας | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO IX | N/4 |
## | 14 | ΑΣΜΑ / ΑΣΜΑ | ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Νικόλαος - ΣΤΕΦΑΝΗΣ Κωνσταντίνος | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO ΙΧ | Ν/4 |
## | 15 | ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ / ΑΣΜΑ | ΖΟΥΝΗΣ Γιάννης - ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ Μιχάλης | GRE / GRE | SUBARU Impreza WRX Sti | N/4 |
## | 16 | ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ / ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO IX | N/4 |
## | 17 | ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ / ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ | ΖΗΣΗΣ Παναγιώτης - ΤΣΙΑΠΑΣ Αλέξανδρος | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO VI | ΕA/8 |
## | 18 | ΑΛΆΛ / ΑΛΑ | "EL NAK Jr" - ΜΟΥZAΚΗΣ Νίκος | GRE / GRE | SUBARU Impreza R4 | N/4 |
## | 19 | ΑΣΣΟΑΑ / ΑΣΣΟΑΑ | "SIMETRA" - ΠΑΛΛΑΣ Αποστόλης | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO IX | N/4 |
## | 20 | ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ / ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ Χρήστος - ΔΕΛΩΤΑΣ Θεοδόσης | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO VIII | A/8 |
## | 21 | ΑΟΛΑΠ / ΑΟΛΑΠ | ΤΖΕΜΟΣ Κωνσταντίνος-ΦΩΤΕΙΝΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Ιωάννης | GRE / GRE | MITSUBISHI Lancer EVO VIII | A/8 |
## | 22 | ΑΛΑΜΜ / ΑΣΜΑ | ΜΑΓΙΑΦΗΣ Άρης - ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη | GRE / GRE | JEEP Grand Cherokee 5,9 | T/8 |
## | 23 | ΑΛΆΛ / ΑΛΑΛ | ΑΝΤΩΝΙΟΥ Κωνσταντίνος - ΑΝΤΩΝΙΟΥ Αλέξανδρος | GRE / GRE | FORD Escort RS2000 | EE/11 |
## | 24 | ΑΣΣΟΑΑ / ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ Χάρης - ΤΖΟΓΙΑΣ Ιωάννης | GRE / GRE | FORD Escort RS2000 | EE/11 |
## | 25 | ΑΣΜΑ / ΑΣΜΑ | ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Γιώργος - ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Ανδρέας | GRE / GRE | VOLVO 142 S | EE/11 |
## | 26 | ΑΛΦΑΛ / | ΜΑΝΟΥΣΚΟΣ Ηλίας - ΜΠΟΥΤΣΙΚΟΣ Αθανάσιος | GRE / GRE | MAZDA 323 4WD | EE/12 |
## | 27 | ΕΛΕΤΑ / ΕΛΕΤΑ | ΓΙΩΤΗΣ Ιωάννης - ΒΟΤΣΗΣ Γιώργος | GRE / GRE | HYUNDAI Accent | ΕA/6 |
## | 28 | AΛΑΛ / ΑΛΑΛ | "PAZONEN" - ΚΟΥΓΙΑΣ Βασίλης | GRE / GRE | TOYOTA Yaris | A/5 |
## | 29 | ΑΟΛΑΠ / ΑΟΛΑΠ | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης - ΔΙΠΛΑΣ Χρήστος | GRE / GRE | TOYOTA Yaris | Α/5 |
## | 30 | ΑRMA RALLY TEAM - ΑΣΣΟΑΑ / ΑΣΣΟΑΑ | "ΑΡΜΑ" - "ΑΡΜΑΚΙ" | GRE / GRE | NISSAN MICRA K11 | EA/5 |
## | 31 | ΑΣΣΟΑΑ / ΑΟΛΑΠ | ΚΥΠΡΑΙΟΣ Γεράσιμος - ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ Γιώργος | GRE / GRE | PEUGEOT 206 XS | A/6 |
## | 32 | ΑΣΣΟΑΑ / ΑΣΣΟΑΑ | ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης - ΚΟΛΛΙΑΣ Ιωάννης | GRE / GRE | CITROEN SAXO VTS | A/6 |
## | 33 | ΚAVALARAKIS RALLY TEAM - ΛΑΣπάρτης / ΑΟΘ | KAΒΑΛΑΡΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΤΡΙΧΑΚΗΣ Παύλος | GRE / GRE | PEUGEOT 206 XS | A/6 |
## | 34 | ΑΣΣΟΑΑ / ΑΛΑ | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Φίλων - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Γεράσιμος | GRE / GRE | PEUGEOT 206 XS | A/6 |
## | 35 | ΑΛΑΛ / ΑΛΑΛ | ΝΙΚΟΛΑΟΥ Κωνσταντίνος - ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Βασιλική | GRE / GRE | TOYOTA Corolla AE 111 | ΕA/6 |
## | 36 | ΑΣΜΑ | ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Στέφανος - ΚΟΤΣΑΛΗΣ Γιώργος | GRE / GRE | MG ZR 105 | A/5 |
## | 37 | ΑΛΦΑΛ / ΑΛΦΑΛ | ΚΩΤΣΑΔΑΜ Νικόλαος - ΖΗΚΑΣ Ηρακλής | GRE / GRE | TOYOTA Starlet EP 91 | EA/5 |
## | 38 | ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ / ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ Νίκος - ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος | GRE / GRE | Nissan Micra Kit car 1,3 | ΕΑ/5 |
## | 39 | ΑΟΘ / ΑΟΘ | ΒΕΛΕΖΗΣ Νίκος - ΜΑΥΡΟΣ Ελευθέριος | GRE / GRE | TOYOTA Yaris | Α/5 |
## | 40 | ΤΕΑΜ 22 - ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ / ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΤΖΙΜΟΥΡΤΑΣ Αθανάσιος - ΚΟΝΤΟΣ Νικόλαος | GRE / GRE | TOYOTA Yaris | Α/5 |
## | 41 | AΛΑΛ / ΑΛΑΛ | ΠΑΡΑΠΕΡΑΣ Νικόλαος - ΤΣΙΓΚΟΠΟΥΛΟΣ Δημήτριος | GRE / GRE | TOYOTA Celica TA 22 | EE/10 |
## | 42 | ΑΛΆΛ / ΑΛΑΛ | ΓΕΜΕΝΗΣ Αναστάσιος - ΚΕΠΕΤΖΗΣ Ιωάννης | GRE / GRE | TOYOTA Corolla KE 30 | EE/10 |
peritroxon.gr
0 Σχόλια