Στην εξοικονόμηση καυσίμων στοχεύει η Volkswagen με το επερχόμενο
κιβώτιο δέκα ταχυτήτων που ενδεχομένως να κυκλοφορήσει με το νέο Passat
το 2015.
Με τη δυνατότητα επιλογής περισσοτέρων ταχυτήτων, ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα ρύθμισης των στροφών ανά λεπτό του έτσι ώστε να εξοικονομεί καύσιμο ή να αυξάνει την κατανάλωση για πιο γρήγορη οδήγηση.
Σύμδωνα με τους Μάρτιν Βίντερκομ, πρόεδρο του VW Group, και τον επικεφαλής σχεδιασμού, Χανς- Γιάκομπ Νόισερ, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων θα βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου της βελτίωσης της εξοικονόμησης καυσίμου κατά 20% σε όλο το εύρος των μοντέλων του VW Group.
Η ανακοίνωση, σύμφωνα με το Road & Track, έγινε στο International Motor Symposium στη Βιέννη.
naftemporiki.gr
Με τη δυνατότητα επιλογής περισσοτέρων ταχυτήτων, ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα ρύθμισης των στροφών ανά λεπτό του έτσι ώστε να εξοικονομεί καύσιμο ή να αυξάνει την κατανάλωση για πιο γρήγορη οδήγηση.
Σύμδωνα με τους Μάρτιν Βίντερκομ, πρόεδρο του VW Group, και τον επικεφαλής σχεδιασμού, Χανς- Γιάκομπ Νόισερ, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων θα βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου της βελτίωσης της εξοικονόμησης καυσίμου κατά 20% σε όλο το εύρος των μοντέλων του VW Group.
Η ανακοίνωση, σύμφωνα με το Road & Track, έγινε στο International Motor Symposium στη Βιέννη.
naftemporiki.gr
0 Σχόλια