Sponsor

ATHENS WEATHER

WRC, Ράλλυ Πορτογαλίας 2014: Στην κορυφή ο Μίκο Χίρβονεν με το Ford Fiesta RS WRC την 2η ημέρα | Βίντεο

Ολοκληρώθηκε η 2η ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας, με τις 6 χωμάτινες ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) να επιφυλάσσουν δυσάρεστες εκπλήξεις σε αρκετούς πρωτοκλασάτους οδηγούς. 

Μετά από συνολικά 136,36 χιλιόμετρα ειδικών, που χαρακτηρίστηκαν από τη συνεχή εναλλαγή χώματος και λάσπης, στην πρώτη θέση του αγώνα βρίσκεται ο Μίκο Χίρβονεν με το Ford Fiesta RS WRC της M-Sport, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα που αντιμετώπισαν όλοι οι εργοστασιακοί οδηγοί.
Η μέρα πάντως ήταν πολύ σημαντική για την Hyundai, αφού το i20 WRC κατάφερε να κατακτήσει τις πρώτες του νίκες στο Πρωτάθλημα, με τον Ντάνι Σόρντο να κερδίζει 2 ειδικές και τον Τιερί Νεβίλ μία.

Σημαντικές απώλειες…

Η 2η ημέρα του Ράλι Πορτογαλίας χαρακτηρίστηκε από τα πολλά ατυχήματα, που προήλθαν από την συνεχή εναλλαγή χώματος και λάσπης στις ειδικές, που έθεσαν πολλά ερωτήματα στα πληρώματα για το ποια ελαστικά έπρεπε να επιλέξουν. Ανάμεσα στους άτυχους του αγώνα ήταν και ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με το VW Polo R WRC, ο οποίος κατά τη διάρκεια της 5ης ειδικής και όντας στη 2η θέση της γενικής, είχε μια αρκετή σοβαρή έξοδο, που του στέρησε τη συνέχεια στον αγώνα. Ατυχος ήταν για μια ακόμη φορά και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα με το Ford Fiesta RS WRC, ο οποίος είχε μια αρκετά σοβαρή επαφή με ένα δέντρο κατά τη διάρκεια της 4ης ειδικής, με το αυτοκίνητο μάλιστα του Πολωνού να μπλοκάρει την ειδική και να αναγκάζει τους διοργανωτές να προβούν στην ακύρωσή της. Προβλήματα πάντως εκτός των Λάτβαλα και Κούμπιτσα, αντιμετώπισαν και οι Μίκο Χίρβονεν, Ντάνι Σόρντο, Γιούχο Χάνινεν, Τιερί Νεβίλ και Σεμπαστιάν Οζιέ, που προήλθαν κυρίως λόγω της λανθασμένης επιλογής των ελαστικών τους.

autotriti.gr





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια