Sponsor

ATHENS WEATHER

Το νέο Twitter θυμίζει παλιό Facebook

Μια νέα λειτουργική ανανέωση έρχεται να αλλάξει τα προφιλ των χρηστών του Τwitter.

Παρόλο που οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων είναι εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους αλλαγές λειτουργικού ή και απλώς αισθητικού περιεχομένου, ωστόσο δεν είναι πάντοτε δεκτικοί και θετικοί με αυτές.
Οι νέες αλλαγές στο Τwitter αρχίζουν να μας θυμίζουν περισσότερο το ύφος και τις λειτουργίες ανταγωνιστικών κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook. ή Google+.
Συγκεκριμένα εξαφανίζεται ο οριζόντιος προσανατολισμός και δίνεται περισσότερη έμφαση στις εικόνες, καθώς ενσωματώνεται η εφαρμογή του tagging. Μια διαδικασία που είναι γνωστή στους χρήστες του Facebook.

Αυτή η εξομοίωση του "ψηφιακού πουλιού" με άλλες διαδικτυακές  πλατφόρμες σε βασικές λειτουργικές διαδικασίες, καθώς και κάποιες εικασίες για κατάργηση βασικών χαρακτηριστικών εφαρμογών του, όπως τα hashtags, εντείνουν την ανησυχία, αλλά και τη δυσθυμία των χρηστών του πως με τις νέες αλλαγές το μέσο θα αρχίσει να χάνει κατά κάποιον τρόπο την ταυτότητά του.

Επίσης το νέο layout επιτρέπει στον χρήστη να βλέπει παράλληλα με τη ροή των ειδήσεων, τις διάφορες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνει σε κάποια άλλη ιστοσελίδα. Τέλος, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερη φωτογραφία προφίλ, αλλά και  να "καρφιτσώνουν" τα καλύτερα tweets και retweets στο επάνω μέρος της σελίδας τους.
Το γεγονός ότι πολλοί χρήστες δεν έχουν πρόσβαση στις αλλαγές του δημοφιλούς δικτύου επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται ακόμη σε δοκιμαστική φάση.

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια