Ο Ιρλανδός της Peugeot οδηγεί τον αγώνα του ERC στη διανυκτέρευση μετά το πρώτο ασφάλτινο σκέλος του ελληνικού αγώνα.
Ο Craig Breen της εργοστασιακής Peugeot ολοκλήρωσε με τον ταχύτερο χρόνο της 6ης ειδικής διαδρομής το σημερινό πρώτο, ασφάλτινο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις 2014 στην Κορινθία, ωστόσο με διαφορά μόλις 15 δευτερολέπτων από τους Bryan Bouffier και Kajetan Kajetanowicz μόνο ασφαλής δεν πρέπει να αισθάνεται ενόψει του δεύτερου, χωμάτινου σκέλους της Κυριακής 30/3 για τη νίκη στον 3ο φετινό αγώνα του ERC.
Στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική «Ψάρι» ο Ιρλανδός ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος του Bouffier και 2,3 δευτ. του Kajetanowicz, ενώ ο τέταρτος Esapekka Lappi έχασε άλλα 6,9 δευτ. από τη μάχη της κορυφής και είναι ήδη 43, 8 δευτ. πίσω, διαφορά που φαντάζει αρκετά μεγάλη για να την καλύψει αν έχει ένα ενδεχόμενο προβάδισμα στις χωμάτινες ειδικές της Κυριακής.
Αντίθετα, η 5η θέση είναι ανοιχτή μεταξύ των Vasily Gryazin και Bruno Magalhaes, όπως και η 7η θέση στη μάχη των δύο Τσέχων, Jaromir Tarabus και Jaroslav Οrsak, με δύο τσέχικα Skoda Fabia S2000! Την αναλυτική κατάταξη της πρώτης μέρας του «Ευρωπαϊκού» Ακρόπολις μπορείτε να δείτε ΕΔΩ. Στο τέλος της 6ης ειδικής ο πρωτοπόρος Breen δήλωσε: «Ήταν δύσκολη, και σε κάποια σημεία γλιστερή ειδική. Θα ήταν ιδανικό να διατηρήσουμε το προβάδισμα. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα».
Ο Bouffier, από την πλευρά του, είπε πως «εντέλει δεν ήταν άσχημα. Στην τελευταία ειδική μας έπιασε η βροχή για περίπου 2 χλμ. Ελπίζω αύριο να πάμε καλύτερα και να καταφέρουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας» και ο Kajetanowicz ότι «ήταν καλή ημέρα για μας. Την ευχαριστήθηκα. Το αυτοκίνητο ήταν καλό και η ομάδα δούλεψε υποδειγματικά. Αύριο θα είναι άλλο ράλι, μικρό, αλλά δύσκολο».
Ο Esapekka Lappi τόνισε: «Μέχρι στιγμής είναι στεγνά. Μόλις όμως πέσουν οι πρώτες σταγόνες στο παρμπρίζ, τρομάζεις. Για αυτό και πήγα πιο προσεκτικά στο τέλος. Αύριο θα πιέσω. Θα προσπαθήσω να πιάσω τον Craig, το οποίο θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσω τουλάχιστον να βρεθώ στο πόντιουμ».
Στη μάχη της 5ης θέσης ο Gryazin δήλωσε πως «είμαι πολύ κουρασμένος, η ειδική δεν ήταν καλή για εμάς, είχα φοβερό πονοκέφαλο» και ο Magalhaes τα εξής: «Άρχισε πάλι η βροχή. Το στήσιμό μας είναι για στεγνό, αλλά είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μας. Η 6η θέση είναι πολύ καλό αποτέλεσμα, με δεδομένο πως έχω κάνει μόνο έξι ράλι τον τελευταίο καιρό».
Δείτε ΕΔΩ το αναλυτικό πρόγραμμα της Κυριακής 30/3, δεύτερης και τελευταίας μέρας του Ράλι Ακρόπολις 2014, καθώς και τους χάρτες και τις προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές της Κορινθίας.
ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΔ6 - ΨΑΡΙ 2)
1. Breen-Martin (Peugeot 208 T16 R5) 1:04:08.7
2. Bouffier-Panseri (Citroen DS3 RRC) +14.7
3. Kajetanowicz-Baran (Ford Fiesta R5) +15.0
4. Lappi-Ferm (Skoda Fabia S2000) +43.8
5. Gryazin-Eremeev (Ford Fiesta S2000) +1:53.1
6. Magalhaes-Magalhaes (Peugeot 207 S2000) +2:03.5
7. Tarabus-Trunkat (Skoda Fabia S2000) +2:37.0
8. Orsak-Smeidler (Skoda Fabia S2000) +2:37.9
caranddriver.e-go.gr
Ο Craig Breen της εργοστασιακής Peugeot ολοκλήρωσε με τον ταχύτερο χρόνο της 6ης ειδικής διαδρομής το σημερινό πρώτο, ασφάλτινο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις 2014 στην Κορινθία, ωστόσο με διαφορά μόλις 15 δευτερολέπτων από τους Bryan Bouffier και Kajetan Kajetanowicz μόνο ασφαλής δεν πρέπει να αισθάνεται ενόψει του δεύτερου, χωμάτινου σκέλους της Κυριακής 30/3 για τη νίκη στον 3ο φετινό αγώνα του ERC.
Στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική «Ψάρι» ο Ιρλανδός ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος του Bouffier και 2,3 δευτ. του Kajetanowicz, ενώ ο τέταρτος Esapekka Lappi έχασε άλλα 6,9 δευτ. από τη μάχη της κορυφής και είναι ήδη 43, 8 δευτ. πίσω, διαφορά που φαντάζει αρκετά μεγάλη για να την καλύψει αν έχει ένα ενδεχόμενο προβάδισμα στις χωμάτινες ειδικές της Κυριακής.
Αντίθετα, η 5η θέση είναι ανοιχτή μεταξύ των Vasily Gryazin και Bruno Magalhaes, όπως και η 7η θέση στη μάχη των δύο Τσέχων, Jaromir Tarabus και Jaroslav Οrsak, με δύο τσέχικα Skoda Fabia S2000! Την αναλυτική κατάταξη της πρώτης μέρας του «Ευρωπαϊκού» Ακρόπολις μπορείτε να δείτε ΕΔΩ. Στο τέλος της 6ης ειδικής ο πρωτοπόρος Breen δήλωσε: «Ήταν δύσκολη, και σε κάποια σημεία γλιστερή ειδική. Θα ήταν ιδανικό να διατηρήσουμε το προβάδισμα. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα».
Ο Bouffier, από την πλευρά του, είπε πως «εντέλει δεν ήταν άσχημα. Στην τελευταία ειδική μας έπιασε η βροχή για περίπου 2 χλμ. Ελπίζω αύριο να πάμε καλύτερα και να καταφέρουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας» και ο Kajetanowicz ότι «ήταν καλή ημέρα για μας. Την ευχαριστήθηκα. Το αυτοκίνητο ήταν καλό και η ομάδα δούλεψε υποδειγματικά. Αύριο θα είναι άλλο ράλι, μικρό, αλλά δύσκολο».
Ο Esapekka Lappi τόνισε: «Μέχρι στιγμής είναι στεγνά. Μόλις όμως πέσουν οι πρώτες σταγόνες στο παρμπρίζ, τρομάζεις. Για αυτό και πήγα πιο προσεκτικά στο τέλος. Αύριο θα πιέσω. Θα προσπαθήσω να πιάσω τον Craig, το οποίο θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά θα προσπαθήσω τουλάχιστον να βρεθώ στο πόντιουμ».
Στη μάχη της 5ης θέσης ο Gryazin δήλωσε πως «είμαι πολύ κουρασμένος, η ειδική δεν ήταν καλή για εμάς, είχα φοβερό πονοκέφαλο» και ο Magalhaes τα εξής: «Άρχισε πάλι η βροχή. Το στήσιμό μας είναι για στεγνό, αλλά είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μας. Η 6η θέση είναι πολύ καλό αποτέλεσμα, με δεδομένο πως έχω κάνει μόνο έξι ράλι τον τελευταίο καιρό».
Δείτε ΕΔΩ το αναλυτικό πρόγραμμα της Κυριακής 30/3, δεύτερης και τελευταίας μέρας του Ράλι Ακρόπολις 2014, καθώς και τους χάρτες και τις προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές της Κορινθίας.
ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΔ6 - ΨΑΡΙ 2)
1. Breen-Martin (Peugeot 208 T16 R5) 1:04:08.7
2. Bouffier-Panseri (Citroen DS3 RRC) +14.7
3. Kajetanowicz-Baran (Ford Fiesta R5) +15.0
4. Lappi-Ferm (Skoda Fabia S2000) +43.8
5. Gryazin-Eremeev (Ford Fiesta S2000) +1:53.1
6. Magalhaes-Magalhaes (Peugeot 207 S2000) +2:03.5
7. Tarabus-Trunkat (Skoda Fabia S2000) +2:37.0
8. Orsak-Smeidler (Skoda Fabia S2000) +2:37.9
caranddriver.e-go.gr
0 Σχόλια