Πιστή στις συνήθειές της, η Rinspeed δίνει ραντεβού για την προσεχή
ελβετική έκθεση όπου θα παρουσιάσει το νέο της concept.
Όπως και κάθε δημιούργημα της ελβετικής φίρμας, το νέο XChangE το οποίο έχει –προφανώς- ως αφετηρία το Tesla Model S, δεν εστιάζει σε αυτό που θα αποκαλούσε κανείς σκληροπυρηνική αυτοκίνηση, αλλά σε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση της έννοιας της οδήγησης με στόχο την...
κατάργησή της και την αφιέρωση του χρόνου που περνάμε στο τιμόνι, σε δημιουργικότερες ενασχολήσεις.
Απλά εκπληκτικό!
Έτσι, το XchangE Concept, διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης δηλαδή, μπορεί να κινηθεί χωρίς τη συνδρομή του οδηγού του, μια ικανότητα την οποία η Rinspeed συνδύασε με την μετατροπή του θαλάμου επιβατών σε ένα ιδιότυπο σαλόνι ή χώρο εργασίας αναλόγως τις απαιτήσεις του καθενός, μιας και, πλέον, κανένας από τους επιβαίνοντες δεν ασχολείται με την οδήγηση.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά είναι η δυνατότητα επιλογής πολλαπλών διατάξεων για τα καθίσματα του θαλάμου συμπεριλαμβανομένης της αναστροφής των μπροστινών καθισμάτων για… ψιλή κουβεντούλα και καλύτερη οπτική επαφή με τον διπλανό ή τον πίσω, αλλά κυρίως, για καλύτερη θέαση της οθόνης 32 ιντσών τεχνολογίας 4Κ την οποία διαθέτει το XChangE στο πίσω τμήμα του εσωτερικού του.
Εκτός, απο τις ποικίλες δυνατότητες αναδίπλωσης και αναστροφής των καθισμάτων για περισσότερη άνεση, στο ίδιο σκεπτικό κινείται και το τιμόνι που κινείται όχι μόνο με τον συνήθη τρόπο, αλλά και κατά μήκος του ταμπλό προκειμένου να μην εμποδίζει την αναστροφή του καθίσματος του οδηγού.
Εκτός από την θηριώδη 4Κ οι λειτουργίες της οποίας είναι διαχειρίσιμες με κινήσεις των χεριών, το infotainment, δια χειρός Harman και με αφετηρία την πλατφόρμα HTML5, εμφανίζει τις λειτουργίες του σε μια σειρά οθονών που βρίσκονται στο ταμπλό και φτάνουν το συνολικό μήκος των 1,2 μέτρων, υποστηρίζοντας τις ανάγκες εργασίας, ψυχαγωγίας αλλά και ενημέρωσης σε σχέση με τις παραμέτρους οδήγησης.
Πέρα από τις οθόνες παντός είδους, τα καθίσματα, τις επιφάνειες εργασίας-τραπεζάκια, αλλά και την καφετιέρα που διαθέτει το XchangΕ στον εξοπλισμό του, η πανοραμική ηλιοοροφή του πρωτότυπου αποτελείται από ιριδίζον plexiglass το οποίο μέσω μιας ειδικής επίστρωσης φιλτράρει τις ακτίνες του ηλίου μεταβάλλοντας την διαπερατότητα, αλλά και το χρώμα της σε όλες τις αποχρώσεις του ουρανίου τόξου, αλλάζοντας, κατ’ επέκταση και το φωτισμό του θαλάμου.
Τα εξωτερικά φωτιστικά σώματα του XChangE αποτελούνται από 358 "αυτόνομα" LED, ενώ τα συγκεκριμένης τεχνολογίας φωτιστικά σώματα δεν λείπουν ούτε από το εσωτερικό μιας και η κεντρική κονσόλα διαθέτει άλλα 98. Εκτός από τα παραπάνω που διανθίζουν την γνώριμη εικόνα του Tesla Model S, το ελβετικό πρωτότυπο διαθέτει τροχούς 20 ιντσών με ζάντες Borbet βαμμένες με ειδική βαφή ώστε να αντανακλούν το φως.
Όπως και κάθε δημιούργημα της ελβετικής φίρμας, το νέο XChangE το οποίο έχει –προφανώς- ως αφετηρία το Tesla Model S, δεν εστιάζει σε αυτό που θα αποκαλούσε κανείς σκληροπυρηνική αυτοκίνηση, αλλά σε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση της έννοιας της οδήγησης με στόχο την...
κατάργησή της και την αφιέρωση του χρόνου που περνάμε στο τιμόνι, σε δημιουργικότερες ενασχολήσεις.
Απλά εκπληκτικό!
Έτσι, το XchangE Concept, διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης δηλαδή, μπορεί να κινηθεί χωρίς τη συνδρομή του οδηγού του, μια ικανότητα την οποία η Rinspeed συνδύασε με την μετατροπή του θαλάμου επιβατών σε ένα ιδιότυπο σαλόνι ή χώρο εργασίας αναλόγως τις απαιτήσεις του καθενός, μιας και, πλέον, κανένας από τους επιβαίνοντες δεν ασχολείται με την οδήγηση.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά είναι η δυνατότητα επιλογής πολλαπλών διατάξεων για τα καθίσματα του θαλάμου συμπεριλαμβανομένης της αναστροφής των μπροστινών καθισμάτων για… ψιλή κουβεντούλα και καλύτερη οπτική επαφή με τον διπλανό ή τον πίσω, αλλά κυρίως, για καλύτερη θέαση της οθόνης 32 ιντσών τεχνολογίας 4Κ την οποία διαθέτει το XChangE στο πίσω τμήμα του εσωτερικού του.
Εκτός, απο τις ποικίλες δυνατότητες αναδίπλωσης και αναστροφής των καθισμάτων για περισσότερη άνεση, στο ίδιο σκεπτικό κινείται και το τιμόνι που κινείται όχι μόνο με τον συνήθη τρόπο, αλλά και κατά μήκος του ταμπλό προκειμένου να μην εμποδίζει την αναστροφή του καθίσματος του οδηγού.
Εκτός από την θηριώδη 4Κ οι λειτουργίες της οποίας είναι διαχειρίσιμες με κινήσεις των χεριών, το infotainment, δια χειρός Harman και με αφετηρία την πλατφόρμα HTML5, εμφανίζει τις λειτουργίες του σε μια σειρά οθονών που βρίσκονται στο ταμπλό και φτάνουν το συνολικό μήκος των 1,2 μέτρων, υποστηρίζοντας τις ανάγκες εργασίας, ψυχαγωγίας αλλά και ενημέρωσης σε σχέση με τις παραμέτρους οδήγησης.
Πέρα από τις οθόνες παντός είδους, τα καθίσματα, τις επιφάνειες εργασίας-τραπεζάκια, αλλά και την καφετιέρα που διαθέτει το XchangΕ στον εξοπλισμό του, η πανοραμική ηλιοοροφή του πρωτότυπου αποτελείται από ιριδίζον plexiglass το οποίο μέσω μιας ειδικής επίστρωσης φιλτράρει τις ακτίνες του ηλίου μεταβάλλοντας την διαπερατότητα, αλλά και το χρώμα της σε όλες τις αποχρώσεις του ουρανίου τόξου, αλλάζοντας, κατ’ επέκταση και το φωτισμό του θαλάμου.
Τα εξωτερικά φωτιστικά σώματα του XChangE αποτελούνται από 358 "αυτόνομα" LED, ενώ τα συγκεκριμένης τεχνολογίας φωτιστικά σώματα δεν λείπουν ούτε από το εσωτερικό μιας και η κεντρική κονσόλα διαθέτει άλλα 98. Εκτός από τα παραπάνω που διανθίζουν την γνώριμη εικόνα του Tesla Model S, το ελβετικό πρωτότυπο διαθέτει τροχούς 20 ιντσών με ζάντες Borbet βαμμένες με ειδική βαφή ώστε να αντανακλούν το φως.
0 Σχόλια