Η VW επιβεβαίωσε την κυριαρχία της με τον Mikkelsen στη 2η θέση
Όλοι περίμεναν ότι η Volkswagen θα πρωταγωνιστούσε στο Ράλι Σουηδίας και οι οδηγοί της το επιβεβαίωσαν. Ιδιαίτερα ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος ύστερα από σπουδαία εμφάνιση εξασφάλισε τη νίκη. Για τον Φινλανδό ήταν η 3η φορά που κερδίζει στη Σουηδία, η 9η συνολικά στην καριέρα του στο WRC και η 2η με το VW Polo.
Την επιτυχία της VW συμπλήρωσε ο Andreas Mikkelsen, που μπορεί να μην τρέχει για την εργοστασιακή ομάδα, πανηγύρισε όμως μια πολύ σημαντική 2η θέση και την παρθενική του εμφάνιση στο βάθρο των νικητών ενός αγώνα WRC. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg, δίνοντας στη Citroen μια θέση στο βάθρο για δεύτερο αγώνα στη σειρά.
Οι οδηγοί ξεκίνησαν την 3η ημέρα του αγώνα με αρκετές μάχες ανοιχτές και κυρίως αυτήν της κορυφής, καθώς μόλις 3,6 δευτερόλεπτα χώριζαν τον Latvala από τον Mikkelsen. Πολύ γρήγορα όμως η κατάσταση παγιώθηκε, όταν ο Latvala άρχισε να τρέχει με καταιγιστικό ρυθμό και ο Mikkelsen έκανε ένα λαθάκι που τελικά δεν του κόστισε πολλά αλλά θα μπορούσε να του στοιχίσει τον αγώνα. Έτσι, o Latvala απαλλαγμένος από την πίεση κέρδισε και τις 4 ΕΔ του πρωινού loop και εξασφάλισε διαφορά ασφαλείας, ώστε στη συνέχεια να μπορεί να ελέγχει τον αγώνα. Με τη νίκη του μάλιστα στην 20ή ΕΔ, ο Latvala έφτασε στις 300 στο WRC. Με τη 2η θέση στην Power Stage πρόσθεσε και 2 επιπλέον βαθμούς στη συγκομιδή του και έφυγε από τη Σουηδία με 27 βαθμούς.
Κι ενώ η μάχη για τη νίκη κρίθηκε νωρίς, άναψε ξαφνικά η μάχη για τη 2η θέση. Ο Andreas Mikkelsen χαλάρωσε λίγο το πρωί ενώ αντίθετα ο Mads Ostberg με το Citroen DS3 ανέβαζε συνεχώς το ρυθμό του. Όταν όμως ο Ostberg έφτασε σε απόσταση 11 δευτερολέπτων από τον Mikkelsen, ο οδηγός της VW είχε έτοιμη την απάντηση και δεν άφησε περιθώριο στον συμπατριώτη του να τον απειλήσει. Με την τελική κατάληξη, που ήταν να ανέβουν και οι δύο στο βάθρο, ήταν αμφότεροι ικανοποιημένοι. Πήραν μάλιστα και τους ίδιους βαθμούς καθώς ο Ostberg κέρδισε την Power Stage και πρόσθεσε 3 βαθμούς σε εκείνους της 3ης θέσης.
Ο Mikko Hirvonen θεωρητικά θα μπορούσε να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο, ωστόσο δεν είχε αρκετή αυτοπεποίθηση για να πιέσει στο όριο το Ford Fiesta της M-Sport. Συμβιβάστηκε έτσι με την 4η θέση και τον 1 επιπλέον βαθμό που του έδωσε η 3η θέση στην Power Stage. Δεν απειλήθηκε από τον Ott Tanak, η εντυπωσιακή επιστροφή του οποίου στο WRC συνοδεύτηκε από μια πολύ καλή 5η θέση. Ο Εσθονός οδήγησε γρήγορα και ώριμα το Fiesta του και έδειξε ότι έχει θέση στο WRC.
Η μεγάλη αντεπίθεση του Sebastien Ogier τις δύο τελευταίες ημέρες του αγώνα τον έφερε τελικά στην 6η θέση της γενικής κατάταξης. Για να το καταφέρει αυτό χρειάστηκε να κάνει εκπληκτικούς χρόνους με το VW Polo και να περάσει πολλούς οδηγούς στην κατάταξη, όπως τον Henning Solberg. Ο Νορβηγός έδωσε άλλο χρώμα στον αγώνα, όχι μόνο με την πληθωρική του παρουσία αλλά κυρίως με την οδήγηση και τους χρόνους που σημείωσε με το Ford Fiesta. Τελικά πήρε την 7η θέση, μπροστά από τους Pontus Tidemand (Ford Fiesta), Craig Breen (Ford Fiesta) και Kris Meeke. Ο Βρετανός της Citroen δεν απέφυγε το λάθος και μια έξοδος τον έριξε αρχικά πολύ πίσω, αλλά σημείωσε μερικούς αξιοπρόσεκτους χρόνους και στο τέλος μπήκε στη 10άδα.
Το Ράλι Σουηδίας ήταν ένας δύσκολος, όμορφος και ενδιαφέρων αγώνας. Για τις ομάδες τώρα αρχίζει η πραγματική πρόκληση, καθώς στο πρόγραμμα ακολουθεί το πρώτο χωμάτινο ράλι του 2014. Στις αρχές Μαρτίου (6-9/3) θα διασχίσουν τον Ατλαντικό Ωκεανό για το Ράλι Μεξικού, εκεί που θα πάρουμε την πρώτη γεύση από τις πραγματικές δυνατότητες αυτοκινήτων και πληρωμάτων.
inewsgr.com
Όλοι περίμεναν ότι η Volkswagen θα πρωταγωνιστούσε στο Ράλι Σουηδίας και οι οδηγοί της το επιβεβαίωσαν. Ιδιαίτερα ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος ύστερα από σπουδαία εμφάνιση εξασφάλισε τη νίκη. Για τον Φινλανδό ήταν η 3η φορά που κερδίζει στη Σουηδία, η 9η συνολικά στην καριέρα του στο WRC και η 2η με το VW Polo.
Την επιτυχία της VW συμπλήρωσε ο Andreas Mikkelsen, που μπορεί να μην τρέχει για την εργοστασιακή ομάδα, πανηγύρισε όμως μια πολύ σημαντική 2η θέση και την παρθενική του εμφάνιση στο βάθρο των νικητών ενός αγώνα WRC. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg, δίνοντας στη Citroen μια θέση στο βάθρο για δεύτερο αγώνα στη σειρά.
Οι οδηγοί ξεκίνησαν την 3η ημέρα του αγώνα με αρκετές μάχες ανοιχτές και κυρίως αυτήν της κορυφής, καθώς μόλις 3,6 δευτερόλεπτα χώριζαν τον Latvala από τον Mikkelsen. Πολύ γρήγορα όμως η κατάσταση παγιώθηκε, όταν ο Latvala άρχισε να τρέχει με καταιγιστικό ρυθμό και ο Mikkelsen έκανε ένα λαθάκι που τελικά δεν του κόστισε πολλά αλλά θα μπορούσε να του στοιχίσει τον αγώνα. Έτσι, o Latvala απαλλαγμένος από την πίεση κέρδισε και τις 4 ΕΔ του πρωινού loop και εξασφάλισε διαφορά ασφαλείας, ώστε στη συνέχεια να μπορεί να ελέγχει τον αγώνα. Με τη νίκη του μάλιστα στην 20ή ΕΔ, ο Latvala έφτασε στις 300 στο WRC. Με τη 2η θέση στην Power Stage πρόσθεσε και 2 επιπλέον βαθμούς στη συγκομιδή του και έφυγε από τη Σουηδία με 27 βαθμούς.
Κι ενώ η μάχη για τη νίκη κρίθηκε νωρίς, άναψε ξαφνικά η μάχη για τη 2η θέση. Ο Andreas Mikkelsen χαλάρωσε λίγο το πρωί ενώ αντίθετα ο Mads Ostberg με το Citroen DS3 ανέβαζε συνεχώς το ρυθμό του. Όταν όμως ο Ostberg έφτασε σε απόσταση 11 δευτερολέπτων από τον Mikkelsen, ο οδηγός της VW είχε έτοιμη την απάντηση και δεν άφησε περιθώριο στον συμπατριώτη του να τον απειλήσει. Με την τελική κατάληξη, που ήταν να ανέβουν και οι δύο στο βάθρο, ήταν αμφότεροι ικανοποιημένοι. Πήραν μάλιστα και τους ίδιους βαθμούς καθώς ο Ostberg κέρδισε την Power Stage και πρόσθεσε 3 βαθμούς σε εκείνους της 3ης θέσης.
Ο Mikko Hirvonen θεωρητικά θα μπορούσε να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο, ωστόσο δεν είχε αρκετή αυτοπεποίθηση για να πιέσει στο όριο το Ford Fiesta της M-Sport. Συμβιβάστηκε έτσι με την 4η θέση και τον 1 επιπλέον βαθμό που του έδωσε η 3η θέση στην Power Stage. Δεν απειλήθηκε από τον Ott Tanak, η εντυπωσιακή επιστροφή του οποίου στο WRC συνοδεύτηκε από μια πολύ καλή 5η θέση. Ο Εσθονός οδήγησε γρήγορα και ώριμα το Fiesta του και έδειξε ότι έχει θέση στο WRC.
Η μεγάλη αντεπίθεση του Sebastien Ogier τις δύο τελευταίες ημέρες του αγώνα τον έφερε τελικά στην 6η θέση της γενικής κατάταξης. Για να το καταφέρει αυτό χρειάστηκε να κάνει εκπληκτικούς χρόνους με το VW Polo και να περάσει πολλούς οδηγούς στην κατάταξη, όπως τον Henning Solberg. Ο Νορβηγός έδωσε άλλο χρώμα στον αγώνα, όχι μόνο με την πληθωρική του παρουσία αλλά κυρίως με την οδήγηση και τους χρόνους που σημείωσε με το Ford Fiesta. Τελικά πήρε την 7η θέση, μπροστά από τους Pontus Tidemand (Ford Fiesta), Craig Breen (Ford Fiesta) και Kris Meeke. Ο Βρετανός της Citroen δεν απέφυγε το λάθος και μια έξοδος τον έριξε αρχικά πολύ πίσω, αλλά σημείωσε μερικούς αξιοπρόσεκτους χρόνους και στο τέλος μπήκε στη 10άδα.
Το Ράλι Σουηδίας ήταν ένας δύσκολος, όμορφος και ενδιαφέρων αγώνας. Για τις ομάδες τώρα αρχίζει η πραγματική πρόκληση, καθώς στο πρόγραμμα ακολουθεί το πρώτο χωμάτινο ράλι του 2014. Στις αρχές Μαρτίου (6-9/3) θα διασχίσουν τον Ατλαντικό Ωκεανό για το Ράλι Μεξικού, εκεί που θα πάρουμε την πρώτη γεύση από τις πραγματικές δυνατότητες αυτοκινήτων και πληρωμάτων.
inewsgr.com
0 Σχόλια