Οι διαφημιστές πάντα αφιερώνουν μεγάλο μέρος του χρόνου τους
για να δημιουργήσουν το κατάλληλο logo για το προϊόν που θέλουν να
διαφημίσουν αλλά μέσω αυτού να στείλουν και υποσυνείδητα μηνύματα στον
καταναλωτή.
Η υπόθεση βέβαια των υποσυνείδητων μηνυμάτων είναι αρκετά πολύπλοκη για να εξηγηθεί εδώ καθώς εκτός από τις διαφημίσεις τέτοιου είδους μηνύματα περνούν από την τηλεόραση και το διαδίκτυο για άλλους πιο σκοτεινούς σκοπούς.
Δείτε ένα βίντεο από 8 διαφημιστικά logo άλλα γνωστά άλλα όχι τόσο που επιχειρούν να περάσουν υποσυνείδητα μηνύματα στο καταναλωτή.
Αθώα ή όχι εσείς αποφασίζετε.
Η υπόθεση βέβαια των υποσυνείδητων μηνυμάτων είναι αρκετά πολύπλοκη για να εξηγηθεί εδώ καθώς εκτός από τις διαφημίσεις τέτοιου είδους μηνύματα περνούν από την τηλεόραση και το διαδίκτυο για άλλους πιο σκοτεινούς σκοπούς.
Δείτε ένα βίντεο από 8 διαφημιστικά logo άλλα γνωστά άλλα όχι τόσο που επιχειρούν να περάσουν υποσυνείδητα μηνύματα στο καταναλωτή.
Αθώα ή όχι εσείς αποφασίζετε.
0 Σχόλια