Επιστήμονες από την Ιαπωνία, του εργαστηρίου Ισικάβα Όκου στο
Τόκιο κατασκεύασαν ένα ρομπότ με ταχύτατα «αντανακλαστικά» που κερδίζει
κάθε φορά στο παιδικό παιχνίδι πέτρα-ψαλίδι-χαρτί, επιλέγοντας τη σωστή
χειρονομία.
Ο λόγος για το ρομπότ Janken, το οποίο πήρε το όνομά του από τη μετάφραση του δημοφιλούς παιδικού παιχνιδιού στα ιαπωνικά.
Τον Ιούνιο του 2012, ερευνητές του πανεπιστημίου του Τόκιο είχαν παρουσιάσει ένα αντίστοιχο ρομπότ όμως, όπως τονίζουν οι δημιουργοί του, το Janken είναι εξελιγμένη και σαφώς γρηγορότερη έκδοση.
Αξιοποιώντας την ταχύτατη τεχνολογία αναγνώρισης και αντίδρασης που διαθέτει, προβλέπει την κίνηση του ανθρώπινου χεριού και επιλέγει τη σωστή χειρονομία ώστε να κερδίσει στο παιχνίδι.
Με λίγα λόγια, μιλώντας από καθαρά τεχνικής πλευράς, το ρομπότ κλέβει. Αντιδρά με βάση την αναγνώριση της ανθρώπινης κίνησης και επιλέγει σχεδόν ταυτόχρονα τη χειρονομία που κερδίζει.
defencenet.gr
Ο λόγος για το ρομπότ Janken, το οποίο πήρε το όνομά του από τη μετάφραση του δημοφιλούς παιδικού παιχνιδιού στα ιαπωνικά.
Τον Ιούνιο του 2012, ερευνητές του πανεπιστημίου του Τόκιο είχαν παρουσιάσει ένα αντίστοιχο ρομπότ όμως, όπως τονίζουν οι δημιουργοί του, το Janken είναι εξελιγμένη και σαφώς γρηγορότερη έκδοση.
Αξιοποιώντας την ταχύτατη τεχνολογία αναγνώρισης και αντίδρασης που διαθέτει, προβλέπει την κίνηση του ανθρώπινου χεριού και επιλέγει τη σωστή χειρονομία ώστε να κερδίσει στο παιχνίδι.
Με λίγα λόγια, μιλώντας από καθαρά τεχνικής πλευράς, το ρομπότ κλέβει. Αντιδρά με βάση την αναγνώριση της ανθρώπινης κίνησης και επιλέγει σχεδόν ταυτόχρονα τη χειρονομία που κερδίζει.
defencenet.gr
0 Σχόλια