Ακούγεται
παράξενο, όμως υπηρετεί έναν πολύ σημαντικό σκοπό. Το Tweeting Bra
–δηλαδή το σουτιέν που «κελαηδά»– δημιουργήθηκε από την εταιρία Nestlé για να υπενθυμίζει στις γυναίκες πόσο
σημαντική είναι η τακτική ψηλάφηση του στήθους στην πρόληψη του καρκίνου του
μαστού.
Ο Οκτώβρης είναι
ο Μήνας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού. Το Tweeting Bra αποτελεί
μέρος μιας τεράστιας καμπάνιας προώθησης που δημιουργήθηκε ώστε
να ενημερώσει το κοινό για την τεράστια σημασία της αυτοεξέτασης με
στόχο την
έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού.
Σύμφωνα με τη Mayo Clinic, το 40% των περιστατικών καρκίνου του μαστού καταγράφεται έπειτα από τον
εντοπισμό κάποιου μικρού εξογκώματος, το οποίο είναι αισθητό με την ψηλάφηση. Η
μαστογραφία είναι επίσης πολύ σημαντική, καθώς συμβάλλει στη διάγνωση του
καρκίνου του μαστού. Η ψηλάφηση όμως παρέχει τις πρώτες ενδείξεις για την
ύπαρξη της νόσου.
Το Tweeting Bra ενεργοποιείται κάθε φορά που ξεκουμπώνει. Είναι συνδεδεμένο με ένα
λογαριασμό στο Twitter και όταν ανοίγει του κούμπωμα, μεταφέρεται
αμέσως ένα σήμα που αποστέλλει αυτόματα ήχο με τη βοήθεια bluetooth.
Δυστυχώς το προϊόν δεν κυκλοφορεί στην αγορά προς
πώληση, τονίζει όμως τη σημασία της αυτοεξέτασης για την έγκαιρη διάγνωση του
καρκίνου του μαστού.
0 Σχόλια