Δύσκολη αρχή για τα Windows 8 laptops που βλέπουν τις πωλήσεις του να μένουν πίσω σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό χωρίς οθόνης αφής. Αυτό άλλωστε είναι και το σημαντικό χαρακτηριστικό που διαχωρίζει τα laptops με Windows 8 ή άλλο λειτουργικό: η μεγάλη οθόνη αφής και τα live tiles.
Οι πρώτες αντιδράσεις από κατασκευαστές όπως η ASUS δεν είναι θετικές. Παρά την χαμηλή τιμή των 480 δολαρίων για ένα laptop με οθόνη 11.6 ιντσών, 4GB RAM, 500GB σκληρό και Intel Core i3 επεξεργαστή, οι καταναλωτές δεν προτιμούν αυτή την λύση. Ίσως να φταίνε τα Windows 8, το ολοκαίνουριο UI, οι μέτριες κριτικές που έχει λάβει το λειτουργικό ή απλά ότι ο χώρος που χρησιμοποιείται στα καταστήματα τεχνολογίας της Αμερικής δεν ξεπερνάει το 20%.
Τα laptops με Windows 8 και οθόνες αφής εμφανίζονται μόλις στο 1/5 των ραφιών, γεγονός που αφήνει πολύ χώρο για βελτίωση και προσπάθεια.
Παρά τα 40 εκατομμύρια αδειών χρήσης Windows 8 σε ένα μήνα, η Microsoft μετράει στο νούμερο αυτό και τις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει. Εντυπωσιακή επιτυχία αλλά για το software αλλά όχι για τους κατασκευαστές laptops που θέλουν να πουλήσουν laptops με Windows 8.
Τα Χριστούγεννα είναι κοντά και τότε θα δούμε πραγματικά την διάθεση της αγοράς και τις καμπάνιες της Microsoft για το νέο λειτουργικό και το hardware.
Ήδη ξεκίνησαν με με Surface Pro.
0 Σχόλια