Όπως έγινε γνωστό νωρίς τα ξημερώματα, δόθηκε από τη NASA νεώτερη ανακοίνωση, σχετικά με την 21η Δεκεμβρίου 2012.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της NASA, στις 17:06 ώρα Ελλάδας, θα αρχίζει να σκοτεινιάζει…
το φαινόμενο προβλέπεται να διαρκέσει ως τις 07:36 της επομένης ημέρας και … ονομάζεται νύχτα !!!




0 Σχόλια