Δεν κατάφεραν να κρατηθούν στη ζωή οι δύο άντρες της ομάδας ΔΙΑΣ καθώς λίγη ώρα μετά την μεταφορά τους στο νοσοκομείο άφησαν την τελευταία τους πνοή.
Ο θάνατος τους προήλθε μετά από ατύχημα το οποίο σημειώθηκε περίπου στις 01:05 τα ξημερώματα στην οδό Φειδιππίδου, στο ύψος της συμβολής της με τη λεωφόρο Μεσογείων στην Αθήνα.
Η μηχανή κάτω υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, έφυγε από την πορείας της και προσέκρουσε με σφοδρότητα στις προστατευτικές μπάρες, με αποτέλεσμα οι δύο αναβάτες να πεταχτούν στο αέρα και να χτυπήσουν στο απέναντι κράσπεδο.
Να σημειωθεί πως οι δύο αστυνομικοί είχαν τελειώσει τον βάρδιά τους και επέστρεφαν στη βάση τους προκειμένου να σχολάσουν.
Ενδεικτικό της σφοδρότητας της σύγκρουσης, είναι ότι η σύμφωνα με μαρτυρίες, μηχανή τους έχει καταστραφεί ολοσχερώς.




0 Σχόλια