Ο Μαξ Φερστάπεν ολοκλήρωσε την μεγάλη του εμφάνιση στο Μονακό με έναν αριστουργηματικό αγώνα υπό μεικτές συνθήκες.
Αρχικά έπρεπε να κρατήσει για πάνω από 50 γύρους την μέση γόμα της Pirelli και να προστατέψει την πρωτοπορία του από τον Αλόνσο. Το κατάφερε περίφημα. Όταν πια η βροχή επισκέφθηκε τελικά την πίστα ο Μαξ απέδειξε και πάλι την εκπληκτική του ικανότητα σε κάθε είδους συνθήκες. Φανταστικές εμφανίσεις και από τους Αλόνσο-Οκόν που συμπλήρωσαν το podium.
Η επιλογή της γόμας εκκίνησης ήταν μοιρασμένη στο grid μεταξύ της μέσης και της σκληρής γόμας. Καθώς υπήρχε υψηλή πιθανότητα βροχής κατά τη διάρκεια του αγώνα πολλοί οδηγοί επέλεξαν τα σκληρά Pirelli για μεγαλύτερη ευελιξία στην στρατηγική τους. Το σημαντικό ήταν ότι από τους πρώτους πέντε οδηγούς στο grid οι Φερστάπεν, Οκόν και Χάμιλτον επέλεξαν τη μέση γόμα.
Εκκίνηση
Η εκκίνηση ήταν καθαρή με τον Φερστάπεν να στρίβει πρώτος στην Ste Devote. Υπήρξε μία μικρή επαφή μεταξύ των Σάρτζεντ και Χούλκενμπεργκ στην Μιραμπό. Ο Γερμανός υποχρεώθηκε να μπει στα pits πριν την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου.
Ο οδηγός της Haas τιμωρήθηκε με χρονική ποινή 5 δευτερολέπτων για το συμβάν. Επαφή είχαν και οι Άλμπον-Στρολ στην είσοδο του hairpin της Φερμόντ με τον Καναδό να χάνει κομμάτι της εμπρός του πτέρυγας.
Πριν συμπληρώσει τον πρώτο γύρο μπήκε στα pits και ο Πέρεζ ο οποίος τελικά είχε ξεκινήσει από την 20 θέση του grid. Ο Μεξικανός άλλαξε τη μέση για την σκληρή γόμα σκοπεύοντας προφανώς να βγάλει όλον τον υπόλοιπο αγώνα με αυτήν. Παρόμοια στρατηγική εφάρμοσε και η Alfa Romeo με τον Ζου.
Έπειτα από 8 γύρους ο Φερστάπεν είχε φτιάξει μια διαφορά 2,3 δευτερολέπτων από τον Αλόνσο. Ο Ισπανός απείχε ακόμη 7 από τον Οκόν ο οποίος είχε σε κοντινή απόσταση πίσω του τους Σάινθ, Χάμιλτον και Λεκλέρ.
0 Σχόλια