Γράφει o Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης
Αντεπίθεση από την Hyundai, που στην Αργεντινή σημείωσε ένα εμφατικό 1-2, με τον Thierry Neuville να σημειώνει τη 2η συνεχόμενη νίκη του και τον Andreas Mikkelsen να τον ακολουθεί στο βάθρο.
Εκμεταλλευόμενη την καλή παράδοση στην Αργεντινή, αλλά και τις επιδόσεις του i20 WRC στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές, η Hyundai πραγματοποίησε επίδειξη ισχύος στον 5ο γύρο του θεσμού. Φυσικά, πρώτο βιολί στην παράσταση της κορεάτικης ομάδας ήταν ο Thierry Neuville, ο οποίος σήμερα δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρηθεί στην κορυφή, σημειώνοντας τη 2η συνεχόμενη νίκη του μετά από αυτή στην Κορσική. Ο Βέλγος ήταν εξαιρετικά ταχύς σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου, ενώ ακόμα και σήμερα όταν είδε ότι έχασε αρκετό χρόνο στην πρώτη ε.δ. της ημέρας, έδωσε την απάντηση του στην αμέσως επόμενη σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο. Αυτό είναι ένα αποτέλεσμα που έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στην προσπάθεια του για τίτλο, αφού οι βασικοί του αντίπαλοι στη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος, έχασαν έδαφος.
Σε αυτό, βέβαια, συνέβαλλε και ο Andreas Mikkelsen τερματίζοντας 2ος! Ο Νορβηγός οδηγός της Hyundai πραγματοποίησε ίσως την καλύτερη του εμφάνιση με τα χρώματα της ομάδας από τα τέλη του 2017 όταν εντάχθηκε σε αυτή. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν ταχύς και ιδιαίτερα από τα μισά της δεύτερης ημέρας μέχρι και το τέλος. Δεν είναι τυχαίο, ότι ο ίδιος πρώτη φορά εμφανίστηκε τόσο ενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο, ενώ ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά από περσινό Ράλλυ Σουηδίας! Ενώ η 2η θέση που κατέκτησε είναι το καλύτερο του αποτέλεσμα με την ομάδα της Hyundai. Μακάρι αυτή η επίδοση να είναι έναυσμα για τη συνέχεια.
Πιο πίσω, οι μικρές διαφορές ανάμεσα στα πληρώματα κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι την τελευταία ειδική. Βέβαια, τα... όργανα και οι αλλαγές στην κατάταξη ξεκίνησαν από εχθές αργά το βράδυ, όταν μετά από αναφορά της Citroen οι αγωνοδίκες εξέτασαν τις κάμερες στο εσωτερικό των αυτοκινήτων, έτσι ώστε να διαπιστώσουν ποιοι παρανόμησαν στην περιβόητη πλέον πύλη! Κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα οι Kris Meeke, Ott Tanak και Mads Ostberg να δεχθούν από δέκα δευτερόλεπτα ποινή. Έτσι, ο Ogier αναρριχήθηκε τρίτος, έχοντας σήμερα σπουδαία μάχη με τον Βρετανό. Ο Meeke κατάφερε να περάσει μπροστά πριν την Power Stage, αλλά εκεί ένα κλατάρισμα στα τελευταία χιλιόμετρα είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και μαζί το πρώτο του βάθρο με την Toyota. Με αυτόν τον τρόπο, ο Ogier τερμάτισε 3ος σημειώνοντας παράλληλα και τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage που τον βοήθησε να μειώσει τις απώλειες του. Μπορεί το Σαββατοκύριακο να ήταν δύσκολο για τον Γάλλο, αλλά εν τέλει στο τέλος μίλησε για ακόμα μία φορά η κλάση και η εμπειρία του.
Από την άλλη μεριά, ο Meeke ήταν γρήγορος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και ουσιαστικά αν δεν είχε το κλαταρισμένο ελαστικό, αλλά και το πρόβλημα με τα φρένα τη 2η ημέρα, θα μπορούσε να είναι πιο κοντά στη μάχη της κορυφής. Ακόμα και έτσι, όμως, κατάφερε σήμερα να διεκδικήσει την 3η θέση και εν τέλει να την χάσει στο νήμα από ακόμα ένα κλατάρισμα.
Πιο πίσω, ο Jari Matti Latvala ήταν ο άνθρωπος της... ημέρας, αφού ξεκίνησε συγκεντρωμένος να κερδίσει έστω μία θέση σε επίπεδο γενικής. Πίεσε στο όριο, σημείωσε κορυφαίους χρόνους, καταφέρνοντας να καλύψει τα 16 δευτερόλεπτα που τον χώριζαν από τον Sordo, θυμίζοντας τον οδηγό που κέρδισε πριν από μερικούς μήνες το Ράλλυ Αυστραλίας, τερματίζοντας εν τέλει 5ος. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai, δεν ήταν ικανοποιημένος από το i20 WRC σήμερα, υποστηρίζοντας ότι υπέρστρεφε αρκετά και με ευκολία, με αποτέλεσμα να μην του εμπνέει εμπιστοσύνη και να μη διεκδικήσει τη 3η θέση όπως ήθελε. Αυτοπεποίθηση έλειψε και από τον Teemu Suninen που μόλις στη 2η παρουσία του στο συγκεκριμένο αγώνα, στόχος του ήταν να συλλέξει εμπειρίες. Τερμάτισε μόλις 7ος, αλλά οι άνθρωποι της M-Sport περιμένουν πολλά περισσότερα στο άμεσο μέλλον. Βέβαια, περισσότερα θα περίμενε και ο Ott Tanak που εχθές εγκατέλειψε από πρόβλημα στο δυναμό. Κάτι που είχαμε δει και στο Μεξικό, αλλά στο αυτοκίνητο του Latvala... Ο Εσθονός επέστρεψε σήμερα υπό καθεστώς Rally2, τερματίζοντας εν τέλει 8ος και μάλιστα χωρίς να κατακτήσει βαθμούς στην Power Stage, αφού είχε σημαντικό μειονέκτημα, όντας πρώτη διέλευση στις ειδικές διαδρομές.
Με την Αργεντινή να ανήκει στο παρελθόν, ο θίασος του WRC δεν έχει χρόνο για ξεκούραση, αφού σε λιγότερο από 15 μέρες οι πρωταγωνιστές του θεσμού θα αναμετρηθούν στις άγνωστες για όλους ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Χιλής. Μία τελείως διαφορετική πρόκληση, όπου φυσικά για ακόμα μία φορά οι ισορροπίες θα αλλάξουν τελείως...
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια