Συνεργασία με την Triton Submarines LLC για τον σκοπό του «Project Neptune»- ενός προγράμματος κατασκευής υποβρυχίου»- ανακοίνωσε η Aston Martin.
Όπως γράφει στην ιστοσελίδα της η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, το Project Neptune συνδυάζει την τεχνογνωσία της Triton με τις δυνατότητες της Aston Martin σε τομείς όπως ο σχεδιασμός και τα υλικά. Βάση του Project Neptune είναι η τριθέσια Low Profile (LP) πλατφόρμα της Triton.
Σημειώνεται πως η Aston Martin έχει εισέλθει και στον χώρο των πολυτελών γιοτ: Το 2016 παρουσίασε στο Monaco Yacht Show το ΑΜ37, σχεδιασμένο από την Quintessence Yachts, με τον design director της βιομηχανίας, Μάρεκ Ράιχμαν, να κάνει λόγο για μεταφορά του DNA της Aston Martin στη θάλασσα.
Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή την τιμή του σκάφους- για το οποίο αναφέρει πως πρόκειται για ένα «unique concept» που θα οδηγήσει σε ένα exclusive, strictly-limited edition σκάφος, που θα κατασκευαστεί σε μικρό αριθμό, προοριζόμενο για λίγους. Ωστόσο, το αντίστοιχο σκάφος της Triton, που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση (1650/3 LP) έχει δύο διπλούς κινητήρες, τροφοδοτούμενους από μια μπαταρία των 30 kWh (λιθίου- σιδήρου- φωσφορικού άλατος), και ο έλεγχός του γίνεται μέσω ενός συνδυασμού joystick, οθόνης αφής και χειροκίνητων override χειριστηρίων- ενώ παράλληλα το εξωτερικό του φωτίζεται από μεγάλο αριθμό φώτων LED. Μπορεί να παραμείνει σε κατάδυση για μέχρι 12 ώρες και να πιάσει ταχύτητα μέχρι και τριών κόμβων, ενώ το κόκπιτ του είναι κλιματιζόμενο.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Όπως γράφει στην ιστοσελίδα της η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, το Project Neptune συνδυάζει την τεχνογνωσία της Triton με τις δυνατότητες της Aston Martin σε τομείς όπως ο σχεδιασμός και τα υλικά. Βάση του Project Neptune είναι η τριθέσια Low Profile (LP) πλατφόρμα της Triton.
Σημειώνεται πως η Aston Martin έχει εισέλθει και στον χώρο των πολυτελών γιοτ: Το 2016 παρουσίασε στο Monaco Yacht Show το ΑΜ37, σχεδιασμένο από την Quintessence Yachts, με τον design director της βιομηχανίας, Μάρεκ Ράιχμαν, να κάνει λόγο για μεταφορά του DNA της Aston Martin στη θάλασσα.
Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή την τιμή του σκάφους- για το οποίο αναφέρει πως πρόκειται για ένα «unique concept» που θα οδηγήσει σε ένα exclusive, strictly-limited edition σκάφος, που θα κατασκευαστεί σε μικρό αριθμό, προοριζόμενο για λίγους. Ωστόσο, το αντίστοιχο σκάφος της Triton, που θα χρησιμοποιηθεί ως βάση (1650/3 LP) έχει δύο διπλούς κινητήρες, τροφοδοτούμενους από μια μπαταρία των 30 kWh (λιθίου- σιδήρου- φωσφορικού άλατος), και ο έλεγχός του γίνεται μέσω ενός συνδυασμού joystick, οθόνης αφής και χειροκίνητων override χειριστηρίων- ενώ παράλληλα το εξωτερικό του φωτίζεται από μεγάλο αριθμό φώτων LED. Μπορεί να παραμείνει σε κατάδυση για μέχρι 12 ώρες και να πιάσει ταχύτητα μέχρι και τριών κόμβων, ενώ το κόκπιτ του είναι κλιματιζόμενο.
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια