Γράφει ο Χατζηαναγνώστου Γιώργος
Περνώντας από το στάδιο της εντροπίας στο στάδιο της δημιουργίας μιας εταιρικής ιστοσελίδας στην σημερινή εποχή του διαδικτύου και των ΜΜΕ θα θεωρήσει κανείς ότι είναι απαραίτητο.
Οι καταγεγραμμένες online ιστοσελίδες (web pages), σύμφωνα με μία έρευνα για αυτές, την www.worldwidewebsize.com, υπολογίζονται τον Μάρτιο του 2016 σε τουλάχιστον 4,66 δισεκατομμύρια. Ασύλληπτο και απροσδιόριστο το μέγεθος των ιστοσελίδων "deep" ή "dark" διαδίκτυου, τις οποίες ούτε καν το «ραντάρ» της Google δεν πιάνει..Να συζητήσουμε για τα 2.000.000 mail το sec ή για τις 50,000 έρευνες μέσω google Μόνο το δευτερόλεπτο έτσι όπως περιγράφονται από τα internet Live Stats:;;
Αντιλαμβάνεται έτσι εύκολα με βάση τους αριθμούς το χάος το απύθμενο .που κυριαρχεί ανάμεσα στους επίδοξους χρήστες. όπου διεκδικούν μερίδια αγοράς από μια ασύλληπτα μεγάλη διαδικτυακή αγορά.
Προσπαθώντας κανείς να πάρει μερίδιο μέσω μιας ιστοσελίδα b2b ,b2c κλπ αρχίζει και διαπιστώνει
την συνθετότητα ,και τις απαιτούμενες συνέργειες ,τον χρόνο ,και το χρήμα που απαιτείται σε ανθρωποώρες ,αλλά και λογισμικά προγράμματα,όπως και εξειδικευμένους χρήστες πολλών ειδικοτήτων.
Γραφίστες,κειμενογράφοι ,στυλίστες ,επόπτες,,πνευματικά δικαιώματα,brand,σέρβερ φιλοξενίας ,domain,on line chat,προγραμματιστές και άλλοι πολλοί ,πρέπει να χρησιμοποιηθούν ,απλά και μόνο για να είναι αξιοπρεπής και μόνο κάποια ιστοσελίδα.
Το θέμα επισκεψιμότητας μέσω CEO είναι ένα άλλο θέμα εντάσεως "μισθοδοσίας" και υψηλού κοστολογίου για να "ανέβει" κανείς.
Συνοπτικά τα έξοδα δημιουργίας μέσω τυποποιημένων template και logo είναι χαμηλά σε μερικές δεκάδες ευρώ. Η υποστήριξη και η ζωντάνια είναι το κόστος ,κάτι που έρχεται μετά την πρώτη αρχική (χ) δαπάνη ανεβάσματος της όποιας ιστοσελίδας. Ενδεικτικά το αναλογικό κόστος ενός λογισμικού προγράμματος κινείται μεταξύ 20-30% της αγοράς του λογισμικού προγράμματος σε ετήσια βάση.
Εκείνο που είναι το βασικό και οφείλουν όλοι να προσέξουν είναι ότι μια ιστοσελίδα δεν είναι πανάκεια ,έχει κόστος συντήρησης "υψηλό" για να είναι αξιοπρεπής ή ιστοσελίδα ,είναι όμως καθοριστικό δεδομένο, στο να αναλύσει και να αντιληφθεί -καταγράψει ,την δομή την λειτουργία και τους στόχους της επιχείρησης.
Έτσι΄γίνεται αντιληπτό το ότι οι "κεφαλαιουχικές" επιχειρήσεις "πατάνε" πάνω στο επιχειρησιακό σχέδιο και το αποτυπώνουν επιχειρηματικά σε μια (χ) ιστοσελίδα.
Όταν ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ επιχειρηματικό σχέδιο είναι εμφανέστατο στους χρήστες του διαδικτύου όπου τυποποιημένα κακά ίσως ανεβασμένα template ,χωρίς διαρκή ανανέωση. και χωρίς υποστήριξη βυθίζονται στην ανυπαρξία τους ,καίτοι "υπάρχουν" διαδικτυακά.
Στον αντίποδα υπάρχουν πολλές σοβαρές επιχειρήσεις όπου έχουν επιχειρησιακό και επιχειρηματικό πλάνο ,χωρίς να έχουν καθόλου ιστοσελίδα ,στηριζόμενοι στο παραδοσιακό μοντέλο ανάπτυξης επιχείρησης μέσω δικτυώσεων,επιχειρηματικών σχημάτων κ.α.
ΝΑΙ μην εκπλήσσεστε ,τα σοβαρά επιχειρησιακά πλάνα και σχέδια ποτέ δεν γίνονται βορά για ανάγνωση από "περίεργους" και ίσως ανταγωνιστές μέσω διαδικτίου.
Ένα σοβαρό ακίνητο λόγου χάριν προς πώληση, ποτέ δεν γίνεται "σούπα" με τα άλλα ακίνητα ,αλλά είναι το εργαλείο ανταποδοτικό προς τους πιστούς της επιχείρησης.
Τελικά εκείνο που αναδεικνύεται είναι ότι η δημιουργία ιστοσελίδας καίτοι είναι απαραίτητη και φτηνή εν πρώτοις ,κρύβει πολλές παγίδες και κρυφά κοστολόγια που βήμα βήμα κανείς τα ανακαλύπτει.
Στο τέλος τέλος τα φυσικά πρόσωπα που αναπτύσσουν μια επιχείρηση ,είναι το κλειδί της επιτυχίας με ή χωρίς ιστοσελίδα.Το φαινόμενο των "πλουσίων" επιχειρήσεων χωρίς "αξιόλογο" προσωπικό πολύ σύνηθες κάτι που γίνεται εμφανές στο πρώτο κιόλας τηλεφώνημα. Το τι λέει κανείς,ή τι νομίζει κανείς για την (χ) επιχείρηση έυκολα "διαβάζεται" με ανάλυση εκτέλεσης του επιχειρηματικού του σχεδίου μέσω αριθμοδεικτών.
Από την εντροπία λοιπόν στην αξιοπρεπή ιστοσελίδα υπάρχει πολύ δρόμος.
* Ο Χατζηαναγνώστου Γιώργος είναι entrepreneur Mικρομεσαίων Επιχειρήσεων
** Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
Περνώντας από το στάδιο της εντροπίας στο στάδιο της δημιουργίας μιας εταιρικής ιστοσελίδας στην σημερινή εποχή του διαδικτύου και των ΜΜΕ θα θεωρήσει κανείς ότι είναι απαραίτητο.
Οι καταγεγραμμένες online ιστοσελίδες (web pages), σύμφωνα με μία έρευνα για αυτές, την www.worldwidewebsize.com, υπολογίζονται τον Μάρτιο του 2016 σε τουλάχιστον 4,66 δισεκατομμύρια. Ασύλληπτο και απροσδιόριστο το μέγεθος των ιστοσελίδων "deep" ή "dark" διαδίκτυου, τις οποίες ούτε καν το «ραντάρ» της Google δεν πιάνει..Να συζητήσουμε για τα 2.000.000 mail το sec ή για τις 50,000 έρευνες μέσω google Μόνο το δευτερόλεπτο έτσι όπως περιγράφονται από τα internet Live Stats:;;
Αντιλαμβάνεται έτσι εύκολα με βάση τους αριθμούς το χάος το απύθμενο .που κυριαρχεί ανάμεσα στους επίδοξους χρήστες. όπου διεκδικούν μερίδια αγοράς από μια ασύλληπτα μεγάλη διαδικτυακή αγορά.
Προσπαθώντας κανείς να πάρει μερίδιο μέσω μιας ιστοσελίδα b2b ,b2c κλπ αρχίζει και διαπιστώνει
την συνθετότητα ,και τις απαιτούμενες συνέργειες ,τον χρόνο ,και το χρήμα που απαιτείται σε ανθρωποώρες ,αλλά και λογισμικά προγράμματα,όπως και εξειδικευμένους χρήστες πολλών ειδικοτήτων.
Γραφίστες,κειμενογράφοι ,στυλίστες ,επόπτες,,πνευματικά δικαιώματα,brand,σέρβερ φιλοξενίας ,domain,on line chat,προγραμματιστές και άλλοι πολλοί ,πρέπει να χρησιμοποιηθούν ,απλά και μόνο για να είναι αξιοπρεπής και μόνο κάποια ιστοσελίδα.
Το θέμα επισκεψιμότητας μέσω CEO είναι ένα άλλο θέμα εντάσεως "μισθοδοσίας" και υψηλού κοστολογίου για να "ανέβει" κανείς.
Συνοπτικά τα έξοδα δημιουργίας μέσω τυποποιημένων template και logo είναι χαμηλά σε μερικές δεκάδες ευρώ. Η υποστήριξη και η ζωντάνια είναι το κόστος ,κάτι που έρχεται μετά την πρώτη αρχική (χ) δαπάνη ανεβάσματος της όποιας ιστοσελίδας. Ενδεικτικά το αναλογικό κόστος ενός λογισμικού προγράμματος κινείται μεταξύ 20-30% της αγοράς του λογισμικού προγράμματος σε ετήσια βάση.
Εκείνο που είναι το βασικό και οφείλουν όλοι να προσέξουν είναι ότι μια ιστοσελίδα δεν είναι πανάκεια ,έχει κόστος συντήρησης "υψηλό" για να είναι αξιοπρεπής ή ιστοσελίδα ,είναι όμως καθοριστικό δεδομένο, στο να αναλύσει και να αντιληφθεί -καταγράψει ,την δομή την λειτουργία και τους στόχους της επιχείρησης.
Έτσι΄γίνεται αντιληπτό το ότι οι "κεφαλαιουχικές" επιχειρήσεις "πατάνε" πάνω στο επιχειρησιακό σχέδιο και το αποτυπώνουν επιχειρηματικά σε μια (χ) ιστοσελίδα.
Όταν ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ επιχειρηματικό σχέδιο είναι εμφανέστατο στους χρήστες του διαδικτύου όπου τυποποιημένα κακά ίσως ανεβασμένα template ,χωρίς διαρκή ανανέωση. και χωρίς υποστήριξη βυθίζονται στην ανυπαρξία τους ,καίτοι "υπάρχουν" διαδικτυακά.
Στον αντίποδα υπάρχουν πολλές σοβαρές επιχειρήσεις όπου έχουν επιχειρησιακό και επιχειρηματικό πλάνο ,χωρίς να έχουν καθόλου ιστοσελίδα ,στηριζόμενοι στο παραδοσιακό μοντέλο ανάπτυξης επιχείρησης μέσω δικτυώσεων,επιχειρηματικών σχημάτων κ.α.
ΝΑΙ μην εκπλήσσεστε ,τα σοβαρά επιχειρησιακά πλάνα και σχέδια ποτέ δεν γίνονται βορά για ανάγνωση από "περίεργους" και ίσως ανταγωνιστές μέσω διαδικτίου.
Ένα σοβαρό ακίνητο λόγου χάριν προς πώληση, ποτέ δεν γίνεται "σούπα" με τα άλλα ακίνητα ,αλλά είναι το εργαλείο ανταποδοτικό προς τους πιστούς της επιχείρησης.
Τελικά εκείνο που αναδεικνύεται είναι ότι η δημιουργία ιστοσελίδας καίτοι είναι απαραίτητη και φτηνή εν πρώτοις ,κρύβει πολλές παγίδες και κρυφά κοστολόγια που βήμα βήμα κανείς τα ανακαλύπτει.
Στο τέλος τέλος τα φυσικά πρόσωπα που αναπτύσσουν μια επιχείρηση ,είναι το κλειδί της επιτυχίας με ή χωρίς ιστοσελίδα.Το φαινόμενο των "πλουσίων" επιχειρήσεων χωρίς "αξιόλογο" προσωπικό πολύ σύνηθες κάτι που γίνεται εμφανές στο πρώτο κιόλας τηλεφώνημα. Το τι λέει κανείς,ή τι νομίζει κανείς για την (χ) επιχείρηση έυκολα "διαβάζεται" με ανάλυση εκτέλεσης του επιχειρηματικού του σχεδίου μέσω αριθμοδεικτών.
Από την εντροπία λοιπόν στην αξιοπρεπή ιστοσελίδα υπάρχει πολύ δρόμος.
* Ο Χατζηαναγνώστου Γιώργος είναι entrepreneur Mικρομεσαίων Επιχειρήσεων
** Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.
0 Σχόλια