Βίντεο με Hyperloop One από το Ντουμπάι στο Άμπου Ντάμπι σε 12 λεπτά

Αυξημένες πιθανότητες να κατασκευαστεί στο Ντουμπάι το πρώτο αυτόνομο σύστημα εναλλακτικής κίνησης Hyperloop One που οραματίζεται από το 2013 ο μεγιστάνας Έλον Μασκ.

Η εταιρεία H1 έδειξε ένα βίντεο του τρένου-αστραπή που θα μεταφέρει ανθρώπους και εμπορεύματα από το Ντουμπάι στο Άμπου Ντάμπι, διανύοντας μια απόσταση 159 χιλιομέτρων σε 12 μόλις λεπτά, όταν με αυτοκίνητο απαιτούνται δύο ώρες ταξίδι, χωρίς κυκλοφορία.

Η Η1 συνεργάζεται με την Υπηρεσία Οδικών Μεταφορών στο Ντουμπάι για να εκτιμήσουν από κοινού εάν είναι εφικτό το εγχείρημα της αξιοποίησης του πρότυπου τρόπου μετακίνησης στις πόλεις ευρύτερα στο Ντουμπάι και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η πρώτη δοκιμή του Hyperloop θα γίνει στην έρημο της Νεβάδας στις αρχές του 2017.

Τον Μάιο το Hyperloop One έτρεξε στην έρημο στο πρώτο τεστ ενός κινητήρα για τις κάψουλες μεταφοράς -τον δοκίμασε σε ένα μεταλλικό έλκηθρο που ανέπτυξε ταχύτητα 187 χιλιομέτρων την ώρα πάνω σε μια διπλή ράγα, πριν πέσει τελικά σε έναν μεγάλο σωρό άμμου, αφού η εταιρεία δεν έχει ακόμα αναπτύξει φρένα.
Ήδη από τον Αύγουστο η H1 χρηματοδοτήθηκε με 50 εκατομμύρια δολάρια από τον τρίτο μεγαλύτερο φορέα εκμετάλλευσης λιμανιών στον κόσμο, την DP World Group of Dubai, για την κατασκευή ενός Hyperloop που θα μεταφέρει εμπορεύματα στη χώρα και τον κόσμο.

Δείτε το βίντεο που ανέβασε η H1 για τους σταθμούς επιβίβασης και αποβίβασης και τη γραμμή του Hyperloop One από το Ντουμπάι στο Άμπου Ντάμπι:




Το βίντεο αποκαλύπτει ότι η εταιρεία φιλοδοξεί να έχει έτοιμους τους σταθμούς, τις σωλήνες και τις κάψουλες του Hyperloop στα τέλη του 2020.

Για να μπορούν οι κάψουλες να επιταχύνουν μέχρι τα 1.220 χιλιόμετρα την ώρα, κοντά στην ταχύτητα του ήχου, οι κάψουλες θα πρέπει να κινούνται μέσα σε σωλήνες χαμηλής πίεσης ώστε να ελαχιστοποιούνται οι τριβές. Για τον ίδιο λόγο οι κάψουλες δεν θα ακουμπούν σε ράγες αλλά θα πετούν μετέωρες χάρη σε ισχυρούς μαγνήτες.



* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια