Όποιος πιστεύει ότι το νέο σκληρότατο μνημόνιο που επιβάλλεται στην Ελλάδα θα εφαρμοστεί. Όποιος πιστεύει ότι αυτό το μνημόνιο θα φέρει ανάπτυξη. Όποιος πιστεύει ότι θα υπάρξει πολιτική σταθερότητα στη χώρα.
Όποιος πιστεύει ότι όλοι οι πολίτες θα σπεύσουν να πληρώσουν τους υπέρογκους φόρους που τους επιβάλλονται. Απλά είναι βαθιά νυχτωμένος.
Το Grexit, συνοδευόμενο από το μονομερές κούρεμα του χρέους, θα εξακολουθεί να παραμένει η μόνη εναλλακτική λύση σωτηρίας της χώρας. Όλα αυτά τα γνωρίζουν οι δανειστές και οι ντόπιοι ολιγάρχες. Απλά προσπαθούν να κάνουν τώρα, όποιες αρπαχτές μπορέσουν.
Το μόνο καλό που θα προκύψει από όλη αυτή την ιστορία, θα είναι η πλήρης κατάρρευση του παρασιτικού και αντιδημοκρατικού παλιού πολιτικοοικονομικού συστήματος, που λυμαίνεται τη χώρα.
προεδρική δημοκρατία
* Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου ή τα περιεχόμενα του άρθρου.





0 Σχόλια