Ο Bruno Famin, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Peugeot, θεωρεί
πως το WRC δεν έχει την απαιτούμενη απήχηση μακριά από την ευρωπαϊκή
ήπειρο
Τις φήμες που
ήθελαν την Peugeot να επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, στη
θέση της Citroen, διέψευσε με δηλώσεις του, ο επικεφαλής του αγωνιστικού
τμήματος της γαλλικής φίρμας.
"Η σημερινή μορφή του WRC δεν διαθέτει την απαιτούμενη προσβασιμότητα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το οποίο ταξιδεύει δύο φορές στη Λατινική Αμερική, κάτι που δεν αρκεί για να αυξήσεις την απήχησή στην παγκόσμια αγορά".
"Είναι καλύτερα με το rallycross στην Αργεντινή, τον Καναδά, την Τουρκία και στη συνέχεια στη Ρωσία. Αυτό το σενάριο φαντάζει καλύτερο σε μένα".
"Βλέπω το μέλλον του WRC εξαιρετικά σύνθετο. Χρειάζονται τουλάχιστον 40 εκατομμύρια ευρώ για να "χτυπήσουμε" την Volkswagen και εμείς δεν διαθέτουμε τα αυτά τα χρήματα. Ακόμα και να τα είχαμε θα άξιζε να τα δαπανήσουμε;"
"Απ’ όσα ακούω, η Volkswagen δεν είναι και τόσο ικανοποιημένη απ’ όσα κερδίζει από τη συμμετοχή της στο WRC. Αναρωτιέμαι πόσα χρόνια θα παραμείνει".
"Πάνα απ’ όλα χρειάζεσαι κάποιον να περάσει το θέαμα στις τηλεοπτικές οθόνες, όμως δυστυχώς κανείς δεν το κάνει", δήλωσε σχετικά με τη φημολογούμενη επιστροφή της Peugeot στο WRC ο Bruno Famin.
H Peugeot εγκατέλειψε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2005, μετρώντας 48 νίκες, πέντε τίτλους κατασκευαστών και τέσσερις σε επίπεδο οδηγών.
"Η σημερινή μορφή του WRC δεν διαθέτει την απαιτούμενη προσβασιμότητα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το οποίο ταξιδεύει δύο φορές στη Λατινική Αμερική, κάτι που δεν αρκεί για να αυξήσεις την απήχησή στην παγκόσμια αγορά".
"Είναι καλύτερα με το rallycross στην Αργεντινή, τον Καναδά, την Τουρκία και στη συνέχεια στη Ρωσία. Αυτό το σενάριο φαντάζει καλύτερο σε μένα".
"Βλέπω το μέλλον του WRC εξαιρετικά σύνθετο. Χρειάζονται τουλάχιστον 40 εκατομμύρια ευρώ για να "χτυπήσουμε" την Volkswagen και εμείς δεν διαθέτουμε τα αυτά τα χρήματα. Ακόμα και να τα είχαμε θα άξιζε να τα δαπανήσουμε;"
"Απ’ όσα ακούω, η Volkswagen δεν είναι και τόσο ικανοποιημένη απ’ όσα κερδίζει από τη συμμετοχή της στο WRC. Αναρωτιέμαι πόσα χρόνια θα παραμείνει".
"Πάνα απ’ όλα χρειάζεσαι κάποιον να περάσει το θέαμα στις τηλεοπτικές οθόνες, όμως δυστυχώς κανείς δεν το κάνει", δήλωσε σχετικά με τη φημολογούμενη επιστροφή της Peugeot στο WRC ο Bruno Famin.
H Peugeot εγκατέλειψε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2005, μετρώντας 48 νίκες, πέντε τίτλους κατασκευαστών και τέσσερις σε επίπεδο οδηγών.
0 Σχόλια