To Hummingbird βρίσκεται πλέον στην «καρδιά» της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης
Ο Αμίτ Σίνγκαλ μιλά για το αποκαλούμενο Hummingbird (κολιμπρί), την «καρδιά» της κυρίαρχης μηχανής αναζήτησης στο Ίντερνετ.
Ο Αμίτ Σίνγκαλ μιλά για το αποκαλούμενο Hummingbird (κολιμπρί), την «καρδιά» της κυρίαρχης μηχανής αναζήτησης στο Ίντερνετ.
Τον αλγόριθμο αναζήτησής της ανανέωσε η Google, με στόχο να δώσει στη
search engine της τη δυνατότητα να ανταποκριθεί στα όλο και πιο σύνθετα
ερωτήματα τα οποία θέτουν οι χρήστες του Ίντερνετ.
Το αποκαλούμενο Hummingbird (κολιμπρί) αποτελεί πλέον την «καρδιά» της κυρίαρχης μηχανής αναζήτησης στο Ίντερνετ, με τον Αμίτ Σίνγκαλ, αντιπρόεδρο του τμήματος μηχανών αναζήτησης, να δηλώνει - από το γκαράζ στο Μένλο Παρκ όπου «γεννήθηκε» η εταιρεία - σε δημοσιογράφους την Πέμπτη ότι η Google λάνσαρε τον νέο αλγόριθμο πριν από έναν μήνα, και τώρα πλέον επηρεάζει το 90% των αναζητήσεων μέσω του Google σε όλο τον κόσμο.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters, η εταιρεία προσπαθεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα της εξέλιξης του Ίντερνετ: οι αναζητήσεις γίνονται όλο και πιο σύνθετες και τα παραδοσιακά Boolean συστήματα (βασιζόμενα σε λέξεις –κλειδιά) χάνουν την αποτελεσματικότητά τους, καθώς πρέπει πλέον να λαμβάνουν υπόψιν και έννοιες πέρα από λέξεις.
Κατά τον Σίνγκαλ, το Hummingbird αποτελεί την προσπάθεια της εταιρείας να συνδέσει το νόημα των αναζητήσεων με αυτό των αρχείων στο Ίντερνετ. «Θυμάστε πώς ήταν οι αναζητήσεις το 1998; Καθόσασταν, ανοίγατε τον ογκώδη υπολογιστή σας, ενεργοποιούσατε το θορυβώδες μόντεμ σας, πληκτρολογούσατε μερικές λέξεις κλειδιά και λαμβάνατε δέκα μπλε links προς ιστοσελίδες που είχαν αυτές τις λέξεις» γράφει σε δημοσίευση σε blog. «Ο κόσμος έχει αλλάξει τόσο πολύ από τότε: δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι online, το Web έχει αναπτυχθεί εντυπωσιακά και τώρα μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε ερώτηση στην πανίσχυρη μικρή συσκευή στην τσέπη σας» συμπληρώνει.
Πηγή: Reuters
Πηγή: naftemporiki.gr
Το αποκαλούμενο Hummingbird (κολιμπρί) αποτελεί πλέον την «καρδιά» της κυρίαρχης μηχανής αναζήτησης στο Ίντερνετ, με τον Αμίτ Σίνγκαλ, αντιπρόεδρο του τμήματος μηχανών αναζήτησης, να δηλώνει - από το γκαράζ στο Μένλο Παρκ όπου «γεννήθηκε» η εταιρεία - σε δημοσιογράφους την Πέμπτη ότι η Google λάνσαρε τον νέο αλγόριθμο πριν από έναν μήνα, και τώρα πλέον επηρεάζει το 90% των αναζητήσεων μέσω του Google σε όλο τον κόσμο.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters, η εταιρεία προσπαθεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα της εξέλιξης του Ίντερνετ: οι αναζητήσεις γίνονται όλο και πιο σύνθετες και τα παραδοσιακά Boolean συστήματα (βασιζόμενα σε λέξεις –κλειδιά) χάνουν την αποτελεσματικότητά τους, καθώς πρέπει πλέον να λαμβάνουν υπόψιν και έννοιες πέρα από λέξεις.
Κατά τον Σίνγκαλ, το Hummingbird αποτελεί την προσπάθεια της εταιρείας να συνδέσει το νόημα των αναζητήσεων με αυτό των αρχείων στο Ίντερνετ. «Θυμάστε πώς ήταν οι αναζητήσεις το 1998; Καθόσασταν, ανοίγατε τον ογκώδη υπολογιστή σας, ενεργοποιούσατε το θορυβώδες μόντεμ σας, πληκτρολογούσατε μερικές λέξεις κλειδιά και λαμβάνατε δέκα μπλε links προς ιστοσελίδες που είχαν αυτές τις λέξεις» γράφει σε δημοσίευση σε blog. «Ο κόσμος έχει αλλάξει τόσο πολύ από τότε: δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι online, το Web έχει αναπτυχθεί εντυπωσιακά και τώρα μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε ερώτηση στην πανίσχυρη μικρή συσκευή στην τσέπη σας» συμπληρώνει.
Πηγή: Reuters
Πηγή: naftemporiki.gr
0 Σχόλια