Αυτές είναι οι αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων και στον χάρτη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς


Αλλάζουν οι τιμές των εισιτηρίων από την Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου. Έρχονται φθηνότερα εισιτήρια με μειωμένη διάρκεια ισχύος και φθηνότερες μηνιαίες κάρτες.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κ. Χρυσοχοΐδη, υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα ενισχυθούν οι λεωφορειακές γραμμές που έχουν ως τελικό προορισμό σταθμούς πρόσβασης στο Μετρό. Επίσης αυξάνονται και τα μέτρα κατά της λαθρεπιβίβασης.
Το πλάνο του υπουργού στηρίζεται κυρίως σε τρεις άξονες: την αύξηση των εσόδων, τον εξορθολογισμό των εξόδων αλλά και την εξυπηρέτηση των ανθρώπων της πόλης.
Το υπουργείο προωθεί αλλαγές που περιλαμβάνει μπάρες εισόδου στα λεωφορεία, με την είσοδο των επιβατών να γίνεται από την μπροστινή είσοδο. Το μέτρο αυτό θα πραγματοποιηθεί σταδιακά τους επόμενους μήνες. Επίσης θα δημιουργηθεί το Ενιαίο Σώμα Ελεγκτών, για το οποίο η εκπαίδευση ελεγκτών έχει ήδη ξεκινήσει.

Οι αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων
Το νέο ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει 1,20 ευρώ από 1,40 ευρώ, αλλά με μείωση της διάρκειας του εισιτηρίου από τη μιάμιση ώρα που είναι σήμερα, στα 70 λεπτά.
Μάλιστα, με αφορμή τη μείωση της τιμής της κάρτας απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα στα 30 ευρώ το μήνα, ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και η ηγεσία των συγκοινωνιακών φορέων έκαναν λόγο για εισιτήριο στην τιμή του ενός ευρώ το 24ωρο, ενώ αυτός είναι και ο τίτλος της σχετικής καμπάνιας «Με 1 ευρώ την ημέρα κινούμαι απεριόριστα στην πόλη».
Επίσης, καταργείται η δεύτερη επικύρωση του εισιτηρίου, γεγονός που σημαίνει πως αν ένας επιβάτης μετεπιβιβαστεί σε δεύτερο μέσο μεταφοράς και δεν έχει φτάσει ακόμα στον προορισμό του μέσα στα 70 λεπτά της ώρας, θα πρέπει να ακυρώσει και δεύτερο εισιτήριο.
Το νέο τιμολόγιο των μετακινήσεων με τα μέσα μαζικής μεταφοράς προβλέπει μειώσεις στις τιμές όλων των τύπων εισιτηρίων, αφού συγκεκριμένα μειώνονται:
Η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα, από 1,40 ευρώ σε 1,20 ευρώ (το μειωμένο θα κοστίζει 0,60 ευρώ). Το νέο ενιαίο εισιτήριο ισχύει για 70 λεπτά από την επικύρωσή του και δεν ισχύει στις λεωφορειακές γραμμές express του Αεροδρομίου και την ειδική λεωφορειακή γραμμή express Χ80.
Από το υπουργείο προωθείται η εισαγωγή του εισιτηρίου e -voucher (θερμικό εισιτήριο) και mobile ticketing.

Η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριόριστων διαδρομών που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα, από 45 ευρώ σε 30 ευρώ (η μειωμένη θα κοστίζει 15 ευρώ). Με τη νέα μηνιαία κάρτα, η οποία δεν ισχύει στις λεωφορειακές γραμμές express του Αεροδρομίου και την ειδική λεωφορειακή γραμμή express Χ80, οι επιβάτες– μόνιμοι χρήστες των «Συγκοινωνιών Αθηνών» θα μετακινούνται σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα απεριόριστα κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα, με ένα ευρώ την ημέρα.

Η τιμή για την ετήσια κάρτα απεριόριστων διαδρομών που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα, μειώνεται από 450 ευρώ σε 320 ευρώ. Η νέα ετήσια κάρτα, η οποία δεν ισχύει στις λεωφορειακές γραμμές express του Αεροδρομίου και την ειδική λεωφορειακή γραμμή express Χ80, διατίθεται και με μειωμένη τιμή 160 ευρώ για όλες τις κατηγορίες δικαιούχων μετακίνησης με μειωμένους τύπους κομίστρου.
Η τιμή της μηνιαίας κάρτας Αεροδρομίου που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα και για μετακινήσεις από και προς το Αεροδρόμιο με τις λεωφορειακές γραμμές express (εκτός Χ80) και το Μετρό, από 140 ευρώ σε 45 ευρώ (η μειωμένη θα κοστίζει 23 ευρώ).
Η τιμή της ετήσιας κάρτας Αεροδρομίου που ισχύει για μετακινήσεις με όλα τα μέσα και για μετακινήσεις από και προς το Αεροδρόμιο με τις λεωφορειακές γραμμές express (εκτός Χ80) και το Μετρό, από 1000 ευρώ σε 450 ευρώ. Η νέα ετήσια κάρτα διατίθεται και με μειωμένη τιμή 225 ευρώ για όλες τις κατηγορίες δικαιούχων μετακίνησης με μειωμένους τύπους κομίστρου.

Αντίθετα, από την άλλη μεριά, καταργούνται:
Το εισιτήριο μίας διαδρομής με λεωφορείο, τρόλεϊ ή τραμ αξίας 1,20 ευρώ (μειωμένο 0,60 ευρώ)
Το εβδομαδιαίο εισιτήριο αξίας 14 ευρώ.
Η Μηνιαία Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αξίας 20 ευρώ (μειωμένη 10 ευρώ).
Η Ετήσια Κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ, και τραμ, αξίας 200 ευρώ.
Η δυνατότητα δεύτερης επικύρωσης των ενιαίων εισιτηρίων.

Παράλληλα,  θα εξακολουθήσουν να ισχύουν:
Το ημερήσιο εισιτήριο αξίας 4 ευρώ, το οποίο ισχύει και για μετακινήσεις με την ειδική λεωφορειακή γραμμή express Χ80.
Το εισιτήριο των λεωφορειακών γραμμών express του Αεροδρομίου, αξίας 5 ευρώ (μειωμένο 2,50 ευρώ).
Τα εισιτήρια του μετρό προς και από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Δ.Α.Α.) 8 ευρώ - μειωμένο 4 ευρώ και δύο και τριών ατόμων 14 ευρώ και 20 ευρώ αντίστοιχα και μετ’ επιστροφής σε διάστημα μίας εβδομάδας (από 48 ώρες) αξίας 14 ευρώ. Τα εισιτήρια αυτά ισχύουν και στα λοιπά μέσα του Ομίλου ΟΑΣΑ για 70 λεπτά, τόσο μετά την πρώτη επικύρωση στην πρώτη διαδρομή, όσο και μετά τη δεύτερη επικύρωση κατά την επιστροφή, όσον αφορά το μετ’ επιστροφής εισιτήριο.
Το εισιτήριο του μετρό από τους σταθμούς Παλλήνη- Κάντζα- Κορωπί προς και από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών αξίας 6 ευρώ (μειωμένο 3 ευρώ).
Το «3ημερο Τουριστικό Εισιτήριο», αξίας 20 ευρώ, το οποίο ισχύει και για μετακινήσεις με την ειδική λεωφορειακή γραμμή express Χ80.
Το «7ημερο εισιτήριο Αεροδρομίου» αξίας 50 ευρώ.

Αλλαγές και στον χάρτη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς
Σύμφωνα με το νέο σχεδιασμό, με βάση την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών για μετακινήσεις, προβλέπονται επίσης:
Οι κάτοικοι του δήμου Πετρούπολης, Ιλίου, Καματερού θα μπορούν να μετακινούνται πλέον, από και προς τον σταθμό της Ανθούπολης, μέσω τροποποίησης της διαδρομής των υπάρχουσων γραμμών 704 και 747. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει οι γραμμές αυτές ότι θα καταλήγουν στον σταθμό μετρό Ανθούπολης, ώστε με τη συνδυασμένη χρήση λεωφορείων και μετρό να επιτυγχάνεται γρήγορη πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας, καθώς και σε όλες τις περιοχές που εξυπηρετούνται από το δίκτυο μετρό.
Ιδρύεται νέα γραμμή από Αχαρνές προς το νοσοκομείο Αγ. Αναργύρων Κηφισιάς, ώστε να εξασφαλίζεται η σύνδεση των κατοίκων των περιοχών Αχαρνών, Θρακομακεδόνων, Α. Λιοσίων, Αγ. Αναργύρων με το νοσοκομείο.
Τροποποιείται η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 444 ώστε να συνδέεται απευθείας η περιοχή Άνω Πατησίων, Γαλατσίου, Ν. Ιωνίας με το σταθμό Ειρήνη και το ΟΑΚΑ.
Ακόμη, τροποποιείται η διαδρομή της γραμμής 420 με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδέει τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων Κηφισού με τον σταθμό μετρό Αγ. Αντωνίου για τη ταχύτερη μετακίνηση των ταξιδιωτών. Η τροποποίηση αυτή της γραμμής 420 θα έχει επιπλέον ως αποτέλεσμα την απευθείας σύνδεση του άξονα της λεωφ. Κηφισού με το δίκτυο μετρό.
Επίσης, τροποποιούνται οι διαδρομές των γραμμών Α4, Β8, Γ10, Γ12, Α16 οι οποίες συνδέουν διάφορες περιοχές με το κέντρο της Αθήνας και μετατρέπονται σε τροφοδοτικές γραμμές, με καλύτερη συχνότητα δρομολογίων, προς τους πλησιέστερους σταθμούς μετρό, έτσι ώστε να επιτευχθεί η ταχύτερη μετακίνηση των κατοίκων των περιοχών αυτών αλλά και η μείωση του συνολικού χρόνου ταξιδιού του επιβάτη.

Πιο συγκεκριμένα:
Η γραμμή Α4 θα συνδέει τις περιοχές Άνω Γλυφάδας, Αργυρούπολης, Κ. Ηλιούπολης με τον σταθμό Αγ. Δημητρίου.
Η γραμμή Β8 τις περιοχές Ν. Φιλαδέλφειας, Μεταμόρφωσης με τον σταθμό Άνω Πατησίων.
Η γραμμή Γ10 τις περιοχές Ανάκασας, Αγ. Αναργύρων με τον σταθμό Κάτω Πατησίων.
Η γραμμή Α16 τη περιοχή Ελευσίνας με τον σταθμό Αιγάλεω μέσω της Ιεράς οδού.
Παράλληλα η γραμμή 154, η οποία συνδέει σήμερα τη περιοχή της Βούλας- Άνω Γλυφάδας με τον σταθμό μετρό Αγ. Δημητρίου, τροποποιείται και θα καταλήγει στον σταθμό μετρό Ελληνικού (μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής), ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτερη πρόσβαση των κατοίκων των περιοχών αυτών στο δίκτυο μετρό.

newsbomb.gr


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια