Ράλλυ Ακρόπολις 2014: Νικητής ο Craig Breen στο ντεμπούτο του νέου Peugeot 208 T16 R5 | Βίντεο

Ο Craig Breen έγραψε το όνομά του στη «χρυσή βίβλο» των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις αλλά και της Peugeot, κερδίζοντας το Ράλλυ Ακρόπολις 2014, το πρώτο στην ιστορία που προσμέτρησε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC), στο διεθνές ντεμπούτο του νέου Peugeot 208 T16 R5.

    Ο Ιρλανδός πήρε την πρωτοπορία του αγώνα το απόγευμα του Σαββάτου (που αποτελούνταν μόνο από ασφάλτινες ειδικές διαδρομές), εκμεταλλευόμενος και το πρόβλημα υπερθέρμανσης του κινητήρα του 208 Τ16 R5 του ομολόγου του στην εργοστασιακή Peugeot, Kevin Abbring.

    Έκτοτε, ο Breen δεν το απώλεσε ποτέ, κρατώντας το προβάδισμά του υπό πλήρη έλεγχο στις έξι χωμάτινες ειδικές διαδρομές (τρεις επαναλαμβανόμενες) και στην υπερειδική της Κορίνθου που μεσολάβησε, για να πετύχει την πρώτη νίκη της καριέρας του στο ERC!


    Στην τελευταία ειδική, «Λουτράκι 2», ταχύτερος ήταν ο Brian Bouffier -με διαφορά 8,4 δευτ. από τον δεύτερο Breen- κι έτσι ο Γάλλος προσέθεσε στη δεύτερη θέση στο Ράλι Μόντε Κάρλο (φέτος, στο άνοιγμα της αυλαίας του WRC) τη δεύτερη θέση και σε ένα ακόμα ιστορικό, αν και παρακμάζων, ράλι.

    Τον τρίτο χρόνο στο «Λουτράκι 2» πέτυχε ο Γερμανός Sepp Wiegand, ο οποίος έμεινε εκτός δεκάδας έχοντας σπάσει έναν τροχό το απόγευμα της Παρασκευής (29/3). Ακολούθησε, με τον τέταρτο χρόνο και πολύ συντηρητικό ρυθμό, ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz, που έκλεισε το βάθρο του Ακρόπολις 2014. Πανηγυρίζοντας στο τέλος της ειδικής, ο Breen είπε: «Είμαι πανευτυχής. Είναι η πρώτη μου νίκη σε διεθνή αγώνα και στο ντεμπούτο του αυτοκινήτου. Δεν έχω λόγια. Είναι η μεγαλύτερη ημέρα στην καριέρα μου μέχρι στιγμής».

    Ο Bryan Bouffier, στο μεταξύ, τόνισε: «Είναι καλή θέση, αλλά δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Έκανα, βέβαια, τρία λάθη. Είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου, την ομάδα και τον συνοδηγό μου» και ο τρίτος Kajetan Kajetanowicz συμπλήρωσε: «Ήταν τέλειο σαββατοκύριακο. Ευχαριστώ την ομάδα μου και τους θεατές. Είναι φοβεροί. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση για μας. Είμαι κουρασμένος, αλλά έτσι είναι το Ράλι Ακρόπολις».

    Ο Φινλανδός Esapekka Lappi, που διατήρησε το προβάδισμα στη βαθμολογία του ERC παρότι δεν κατάφερε να ανέβει στο ελληνικό βάθρο, στο μεταξύ είπε: «Δεν μπορέσαμε να παλέψουμε για τη νίκη. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή η έλλειψη του τούρμπο. Νομίζω πως μας έλειψε η δύναμη».

    ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2014
    ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΔ12 – ΝΕΑ ΚΙΝΕΤΑ 2)

    1. Breen-Martin (Peugeot 208 T16 R5) 2:21:20.2
    2. Bouffier-Panseri (Citroen DS3 RRC) +8.1
    3. Kajetanowicz-Baran (Ford Fiesta R5) +42.1
    4. Lappi-Ferm (Skoda Fabia S2000) +1:33.0
    5. Magalhaes-Magalhaes (Peugeot 207 S2000) +4:40.0
    6. Gryazin-Eremeev (Ford Fiesta S2000) +6:11.8
    7. Orsak-Smeidler (Skoda Fabia S2000) +7:51.2
    8. Raoux-Magat (Peugeot 207 S2000) +9:08.6

    caranddriver.e-go.gr




    Σημείωση: Αν θα υπάρξουν περισσότερα βίντεο του αγώνα, θα ενημερωθεί το άρθρο και το κανάλι μας στο YouTube
     

    Δημοσίευση σχολίου

    0 Σχόλια